فراخوان دعوت به مشارکت در احداث سوله صنعتی در منطقه آزاد ماکو

سازمان منطقه آزاد ماکو در نظر دارد با مشارکت بخش خصوصی نسبت به احداث ۱۰ فقره سوله صنعتی واقع در فاز توسعه ناحیه صنعتی شماره یک به شرح جزئیات ذیل اقدام نماید .

فراخوان دعوت به مشارکت در احداث سوله صنعتی در منطقه آزاد ماکو
صفحه اقتصاد -

بدینوسیله از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی علاقه مند و واجد شرایط مشارکت دعوت بعمل می آید ضمن مراجعه به دفتر معاونت اقتصادی این سازمان و بازدید از محل احداث سوله های صنعتی در ساعات اداری، ظرف مهلت ۱۴ روزکاری از تاریخ نشر این آگهی ، نسبت به ارسال سوابق کاری و دیگر مستندات لازم از جمله توانمندی مالی و اجرایی مطابق فایل پیوستی شرایط احراز نسبت به ارائه پیشنهادهای کتبی خود در قالب روش و میزان سرمایه گذاری اقدام نمایند.

شرایط عمومی فراخوان و شرایط احراز  :

۱-    ارائه آگهی تاسیس شرکت ، اساسنامه ، روزنامه رسمی و آخرین تغییرات قانونی شرکت/ مدارک هویتی اشخاص حقیقی

۲-    ارائه گواهی نامه صلاحیت پیمانکار و یا هر گونه گواهی نامه های دریافتی در حوزه های تخصصی مرتبط

۳-    ارائه رزومه پروژه های ساخت و نصب سوله های صنعتی با تکنولوژی روز دنیا در ۱۰ سال گذشته  مشتمل بر عنوان پروژه، نام کارفرما، خلاصه مشخصات (ابعاد و ارتفاع )، مساحت، مبلغ، محل، سال اجرا و معرفی شماره تماس نفر مرتبط کارفرما

۴-     مشخصات و تخصص مدیران کنونی شرکت پیمانکار همچنین لیست اسامی پرسنل تمام وقت با مدارک تحصیلی و سابقه کار به تفکیک مشغول به کار در واحدهای طراحی کنترل کیفیت و اجرایی شرکت پیمانکار

۵-    گواهی بانکی اعتبار ریالی و یا هر گونه مدارک و مستندات دال بر تایید توانایی مالی شرکت پیمانکار/ اشخاص حقیقی بر اساس شرایط احراز مطابق فایل پیوستی

۶-    فهرست امکانات، ماشین آلات و تجهیزات و یا هرگونه مدارک مفید مربوطه

۷-    آدرس محل دفتر مرکزی و کارخانه شرکت پیمانکار / اشخاص حقیقی با شماره تماس های مربوطه

شرایط اختصاصی فراخوان :

۱-     طراحی، تهیه مصالح، ساخت و اجرای سوله با متراژهای تقریبی ۱۰۰۰ الی ۱۲۰۰ متر مربع (تعداد ۵ فقره سوله صنعتی در زون شیمیایی و تعداد ۵ فقره سوله صنعتی در زون نساجی ) توسط بخش خصوصی – تامین اراضی و قطعات ۲۴۵۰ متر مربعی به عنوان آورده و سهم مشارکت این سازمان خواهد بود .

۲- عرصه زمین و مجوزات و اعتبار معنوی بعنوان آورده سازمان محسوب گردیده که بهای زمین نیز توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی و برآورد خواهد گردید

۳-    متناسب با آورده ریالی، ساخت و ساز سوله  و سهام مشارکت بخش خصوصی، تعدادی از سوله ها پس از تکمیل سوله ها به سرمایه گذار واگذار خواهد گردید  .

۴- یک نفر / شرکت  سرمایه گذار به عنوان گزینه اصلی و همچنین یک نفر / شرکت سرمایه گذار دیگر به عنوان  ذخیره و جایگزین انتخاب خواهند شد.

۵-    بهای فروش سوله های ساخته شده صرفا با کسب تکلیف و دریافت مجوزهای لازم از سوی سازمان که بهای آن نیز توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی و برآورد خواهد گردید، امکان پذیر خواهد بود .

۶-    تعیین بهای اجاره سوله ها جهت واگذاری به هر سرمایه گذاری که بهای آن نیز توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی و برآورد خواهد گردید، امکان پذیر خواهد بود .

 بدیهی است سازمان  پس از ارزیابی سرمایه گذاران از لحاظ توانمندی و سوابق اجرایی، نسبت به انتخاب و اعلام عمومی مشارکت کنندگان ذیصلاح اقدام خواهد نمود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان