آغاز دوره‌های توانمندسازی بانوان جزیره در بوستان بانوان قشم

مشاور امور بانوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی بانوان جزیره در بوستان بانوان خبر داد.

آغاز دوره‌های توانمندسازی بانوان جزیره در بوستان بانوان قشم
صفحه اقتصاد -

فاطمه باقری با اعلام این خبر گفت: کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متنوعی برای کمک به ارتقای دانش فنی و غنی شدن اوقات فراغت بانوان جزیره در ایام تابستان طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، وی با اشاره به ظرفیت ارزشمند اهالی هنر و فن قشم ادامه داد: مدرسان این دوره‌ها از میان اساتید صاحب تجربه و اهالی دانش و هنر از جمله جزیره انتخاب شده‌اند و علاقمندان می‌توانند با حضور در این کارگاه‌ها ضمن استفاده از آموزش‌ها، از گواهی‌های معتبر نیز بهره‌مند شوند.

مشاور امور بانوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایان این دوره‌های آموزشی، ضمن پرورش سرمایه‌های انسانی توانمند و فرصت اشتغال ناشی از آن، به توسعه اقتصاد خانواده‌ها و دانش هنری، بهداشتی و سلامت نیز کمک شود.

گفتنی است، دوره‌های آموزشی در حال برگزاری تابستانی بوستان بانوان قشم شامل؛ دوره آتش نشانی، گلابتون دوزی، خوس دوزی، مکرومه بافی، فن‌ بیان، عکاسی با موبایل، طراحی، نویسندگی خلاق، نقاشی روی بوم، نقاشی کودک، تغذیه سالم، بهداشت بانوان و... می‌باشد.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از ساعت 8 تا 20 با شماره همراه ۰۹۳۶۳۶۳۲۰۸۰تماس حاصل فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان