ارتقا ایمنی بنادر قشم با آتشخوار ۱۰۰ درصد بومی جزیره

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ارتقا حوزه ایمنی بنادر این جزیره به ویژه بندر تجاری بهمن با ورود آتشخوار 100 درصد ساخت صنعتگران بومی جزیره جهانی قشم، خبر داد.

ارتقا ایمنی بنادر قشم با آتشخوار 100 درصد بومی جزیره
صفحه اقتصاد -

عادل پیغامی در حاشیه ورود یکدستگاه تندرو آتش‌نشان کشور به ناوگان ایمنی جزیره قشم، اظهار کرد: با توجه به استفاده از موتورهای تندرو در ساخت این شناور آتشخوار، امکان ارائه خدمات اطفا حریق در بنادر قشم و در طول ۳۰۰ کیلومتری این جزیره، در کمتر از ۲۰ دقیقه انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، به گفته وی، نخستین شناور آتشخوار تندرو بومی کشور با تجلیل از مقام شامخ شهدا به نام شهید خلیل عجم از شهدای جزیره قشم به ناوگان ایمنی این‌منطقه آزاد پیوست و تا پایان امسال یکدستگاه دیگر از این شناور هم به مجموعه اتش‌نشانی قشم اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم بیان داشت: به دلیل توانایی بالای اطفای حریق این شناور و سرعت بالا برای رسیدن به محل بروز حادثه در هر یک از بنادر قشم و حتی بنادر شمال جزیره در استان هرمزگان، آماده ارائه خدمات هستیم.

شایان ذکر است؛ نخستین شناور آتشخوار تندرو بومی کشور با 12.5 متر طول و 3.5 متر عرض، قادر است در صورت بروز حادثه در هر یک از بنادر قشم، در کمترین زمان ممکن و با کارآیی بسیار بالا، نسبت به اطفا آتش‌سوزی اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد