حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از سفر حجاج از مبدا جزیره به سرزمین وحی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سازمان منطقه آزاد قشم در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، فرهنگی و معنوی خود از تسهیل سفر زائران سرزمین وحی از مبدا جزیره قشم پشتیبانی و حمایت می کند.

حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از سفر حجاج از مبدا جزیره به سرزمین وحی
صفحه اقتصاد -

عادل پیغامی در مراسم کارگاه آموزشی مسافران خانه خدا که در سالن تالار وحدت شهر قشم برگزار شد، با اعلام این مطلب، اظهار داشت: شور و حالی که با حضور زوار خانه خدا در این مکان ایجاد شده، نشان از شکوفه زدن حال و هوای معنوی قرار گرفتن در فضای مدینه منوره و مکه مکرمه و اعمال حجاج در این سفر معنوی دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی گفت: امیدواریم با خدمت به حجاج بیت‌الله الحرام بتوانیم در زمره خادمان این سفر نورانی قرار بگیریم و سازمان منطقه آزاد قشم براساس مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود اقداماتی را به زوار در مسیر رفت و برگشت این سفر در حوزه لجستیک و پشتیبانی ارائه خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سال گذشته با عنایت الهی موفق شدیم شرایط سفر حج از منطقه آزاد قشم را برای نخستین بار فراهم کنیم و امسال هم در رایزنی با مدیرعامل شرکت "ایران ایر" شرایط پرواز از فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد برای حجاج بیت‌الله الحرام فراهم شده است.

پیغامی بیان داشت: انتظار داریم امسال هم رویداد حج ابراهیمی با هدایت علما، بزرگان، شیوخ، طلاب، فضلای مدارس علمیه، مکاتب قرآنی و تک تک مساجد جزیره قشم، هم در مسیر رفتن حجاج و هم در بازگشت آنان، با موج و جریانی از معنویت همراه باشد.

شایان ذکر است؛ سال گذشته 464 زایر شامل 260 نفر از بانوان و 204 نفر از آقایان با هراهی 14 نفر از عوامل اجرایی در قالب چهار کاروان از فرودگاه بین‌المللی قشم عازم سفر معنوی حج در عربستان سعودی شده بودند.

در مراسم امروز حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی به عنوان مسئول بعثه مقام معظم رهبری در استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان قشم، علی اصغر دهقانی مدیرکل حج و زیارت استان هرمزگان حضور داشتند و قرار شد امسال دو کاروان 180 نفره و یک کاروان 95 نفره با دو پرواز از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم عازم خانه خدا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان