تفاهمنامه همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و هلدینگ غدیر

شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند و گروه سرمایه‌گذاری غدیر به منظور بهره‌گیری از امکانات، فرصت‌ها و ظرفیت طرفین در طراحی و اجرای پروژه های سرمایه‌گذاری؛ تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

تفاهمنامه همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و هلدینگ غدیر
صفحه اقتصاد -

در هشتمین  نمایشگاه ایران اکسپو  شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد اروند  با هدف همکاری در زمینه های توسعه ای، زیربنایی، زیرساختی و خدمات متقابل؛ با گروه سرمایه گذاری غدیر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در این توافق نامه مقرر شد هلدینگ غدیر در زمینه ایجاد شهر هوشمند، ساخت مجتمع های تفریحی- خدماتی،  ساختمان های اداری و مباحث زیرساختی مسکن در  منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری کند.

غدیر شرکت سرمایه‌گذاری ایرانی و سومین شرکت برتر ایران (تا سال ۱۳۹۹) است، که بیشتر سهام آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۰ از محل دارایی‌های بانک صادرات ایران و با نام شرکت سرمایه‌گذاری بانک صادرات (سهامی خاص) و با مالکیت بانک صادرات ایران تأسیس گردید. در سال ۱۳۸۷ مالکیت شرکت به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منتقل گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان