معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو

سرپرست مدیریت جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در ششمین نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴، از ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری در حوزه های صنعت، کشاورزی، حمل و نقل،‌ گردشگری و خدمات ماکو رونمایی می شود.

معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
صفحه اقتصاد -

فرزاد نقی پور افزود: با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، وی با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.

نقی پور با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  اظهار داشت: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین پروژه مهم منجمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.

وی اضفه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان