یاسر سلیمانی به عنوان مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم منصوب شد

با حکم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، یاسر سلیمانی به عنوان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم منصوب شد.

یاسر سلیمانی به عنوان مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم منصوب شد
صفحه اقتصاد -

در متن حکم عادل پیغامی خطاب به یاسر سلیمانی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد ماده 22 اساسنامه به موجب این حکم به عنوان (مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم «سهامی خاص»منصوب می شوید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در بخش دیگری از این حکم ذکر شده است: امید است در پرتو عنایات الهی، با همکاری اعضای هیات مدیره و با بهره گیری از ظرفیت های موجود، در چهارچوب اساسنامه شرکت، برنامه ریزی و اقدامات موثری را در راستای تحقق اهداف سازمان به عمل آورند.

براساس این گزارش، یاسر سلیمانی، دارای مدرک دکتری علوم اقتصادی و دکتری آینده‌ پژوهی است. مشاور مدیرعامل و دبیر هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم، نماینده تام ‌الاختیار معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم، عضو موظف و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه‌ گذاری و توسعه قشم، مشاور سواحل و جزایر استاندار هرمزگان، مشاور اقتصادی و سرمایه‌ گذاری در نهادهای عمومی کشور، مشاور معاون طرح، برنامه و بودجه سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاون و عضو هیات علمی پژوهشکده تدبیر اقتصاد و تالیف مقالات و کتب متعدد تخصصی اقتصادی از سوابق ایشان است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان