اسکان اضطراری ۸۰ خانوار از گردشگران در جزیره جهانی قشم

سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از استقرار و اسکان اضراری بیش از 80 خانوار از گردشگران جزیره جهانی قشم در سه سالن ورزشی شهر قشم خبر داد.

اسکان اضطراری 80 خانوار از گردشگران در جزیره جهانی قشم
صفحه اقتصاد -

مجید فرهادی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی بارش های شدید روز جاری (سه شنبه 28 فروردین) در سطح جزیره قشم، شرایط برای اسکان اضطراری گردشگران در سالن های ورزشی فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته ۱۵ سالن ورزشی در سراسر جزیره برای اسکان اضطراری و موقت قشموندان و گردشگران در زمان بارش باران تجهیز و بازگشایی شده بود که در حال حاضر بیش از 80 خانوار از گردشگران در سه سالن ورزشی شهر قشم استقرار پیدا کرده اند.

به گفته سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ از شب گذشته گروه ها و تجهیزات امدادی در نقاط حادثه خیز و خطرآفرین به منظور مقابله با هرگونه حوادث احتمالی، سیل و آب گرفتگی مستقر شده و به صورت مداوم مشغول خدمات رسانی هستند.

فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن خیابان ها، معابر و سواحل جزیره، از قشموندان و گردشگران می خواهیم تا از رفت و آمد در مسیرهای خطرآفرین و توقف در حاشیه و حریم ساحل و دریا اجتناب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان