مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین تودیع و معارفه مدیر اصناف و بازرگانی مطرح کرد:

لزوم تقویت اصناف قشم به منظور دستیابی به رشد اقتصادی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نقش اصناف به عنوان متولیان بازار در اقتصاد کشور و جزیره در شکل گیری هویت اجتماعی حائز اهمیت است و برای دستیابی به رشد اقتصادی نگاه ما باید تقویت آنها باشد.

لزوم تقویت اصناف قشم به منظور دستیابی به رشد اقتصادی
صفحه اقتصاد -

عادل پیغامی در آیین تودیع و معارفه مدیر اصناف و بازرگانی این سازمان اظهار داشت: تاکنون نتوانسته ایم اصناف را به عنوان یک جامعه هویت دار در کنار خودمان داشته باشیم و به طور صحیح در موضوعات اجتماعی و اقتصادی مشارکت دهیم و برنامه ریزی در این حوزه ضروری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: باید از شکل‌گیری تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی حمایت کنیم تا فعالیت صنوف مختلف در چارچوب فرآیند قانونی قرار بگیرد و علاوه براینکه وظایف دولت در قبال اصناف به سرانجام برسد اصناف نیز برای ایفای تکالیف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خود توانمند شوند.

پیغامی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات مدیر پیشین اصناف سازمان، اضافه کرد: جانشین پروری و گردش مدیریتی در بدنه هر سازمان ضروری است و این موضوع نیازمند استعدادیابی و فرصت دادن به بدنه کارشناسی است و باید به این مقوله توجه ویژه شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تجربه و حافظه مدیریتی یکی از مهمترین دارایی های هر سازمان است و نیاز داریم این موارد جمع‌آوری شود و در قالب یک بانک اطلاعاتی قرار گیرد تا به سازمان عمق داده شود.

بنابراین گزارش، طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مسعود مورموگویی به عنوان سرپرست مدیریت بازرگانی و اصناف معارفه و از زحمات هرمز امیری تقدیر به عمل آمد.

قابل ذکر است، مسعود مورموگویی از کارکنان رسمی سازمان منطقه آزاد قشم است و از سوابق وی می توان به مدیریت ژئوپارک و همچنین معاونت مدیریت بازرسی سازمان اشاره کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد