سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن سومین نمایشگاه توانمندی های بانوان منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.

سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان منطقه آزاد ماکو گشایش یافت
صفحه اقتصاد -

 مسئول انجمن زنان توانمند و کارآفرین منطقه آزاد ماکو گفت:‌نمایشگاه دستاوردها و توانمندی ها، صنایع دستی، تولیدات مشاغل خانگی و آشپزی طی روزهای نهم، دهم و یازدهم با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو، کانون فرهنگی و اجتماعی فرمانداری ماکو و انجمن زنان توانمند کارآفرین منطقه آزاد ماکو در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ سمین درخشان با بیان اینکه  این نمایشگاه با هدف حمایت از زنان کارآفرین و معرفی تولیدات و محصولات این قشر تلاشگر برگزارشد، افزود: این نمایشگاه در مرکز همایش ها و نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو با ۱۰۰ غرفه برگزار شد.

وی اضافه کرد: اکثر صاحبان غرفه های نمایشگاه با استفاده از تسهیلات کم بهره دولت در قالب مشاغل خانگی در تولید، بسته بندی و نیز صنایع دستی فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان ساخت: زنان قشر مهمی از جامعه هستند که با الگوگیری از زنان برجسته جهان اسلام چون حضرت صدیقه طاهره (س) همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی ایفای نقش کرده‌اند.

شایان ذکر است در این نمایشگاه «هنرمندانی در رشته‌های میناکاری، قلم‌زنی، البسه محلی، سفال، حصیربافی، گلیم‌بافی، سبدبافی و چرم‌دوزی در این نمایشگاه حضور دارند

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان