با دعوت از تیم ارشد وزارت راه شهرسازی و بازدید از راه های جزیره انجام شد؛

گام بلند وزارت راه و سازمان منطقه آزاد قشم در بهسازی و احداث ۱۱۰ کیلومتر جاده اصلی

با دعوت معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، مشاور ویژه وزیر راه و شهرسازی، معاون روستایی سازمان حمل و نقل جاده ای و مدیرکل راه های روستایی معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای از وضعیت راه های روستایی جزیره قشم دیدن کردند.

گام بلند وزارت راه و سازمان منطقه آزاد قشم در بهسازی و احداث 110 کیلومتر جاده اصلی
صفحه اقتصاد -

در این دیدار وضعیت جاده های روستایی جزیره قشم با حضور معاون فنی و زیربنایی و مدیر معماری و شهرسازی سازمان منطقه آزاد قشم از نزدیک بررسی و زمینه های توسعه کمی و کیفی این مسیرها به طول ۱۱۰ کیلومتر مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه این مراسم گفت: رشد گردشگران به جزیره به میزان 5 میلیون نفر در سال و همچنین افزایش شهرنشینی، جمعیت روستاها و همچنین وضعیت آب و هوایی می طلبد در راستای بهبود وضعیت راه ها فکری جدی شود.

اکبریان هم افزایی جامعه محلی، سازمان منطقه آزاد قشم و وزارت راه و شهرسازی را زمینه ساز راه های امن و ایمن برشمرد و افزود: با تشریک مساعی و همچنین تزریق اعتبار و امکانات افراد و دستگاه ها، می توان کمبودهای راه های جزیره خصوصا در مسیرهای روستایی را کاست.

وی همچنین بر ضرورت ساماندهی وضع موجود به منظور کاهش بار ترافیکی و خطر تصادفات جاده ای تاکید کرد و افزود: در صورتی که آموزش های همگانی همراه با تزریق اعتبار و اولویت بندی صحیح برای رفع نقاط حادثه خیز صورت گیرد، می توان ضمن کاهش تلفات جاده ای و مجروحان، بستر لازم به منظور ترانزیت بهتر کالا و همچنین ورود و خروج راحت تر گردشگران فراهم شود.

در این دیدار مسئولین از جاده های ساحل جنوبی قشم تا سلخ، ظرفیت های بنکرینگ، اسکله صیادی باسعیدو، ظرفیت های گردشگری سهیلی و اسکله تجاری کاوه در راستای نیازسنجی از ظرفیت افزایش جاده های قشم بازدید کردند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد