در دیدار مدیران دو نهاد توافق شد؛

استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای انعکاس ظرفیت ها و توانمندی های منطقه آزاد انزلی

در دیدار اکبر نیازی سرپرست سازمان با تقی ربانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با تشریح اقدامات و طرح های توسعه ای در حوزه های اقتصادی، زیربنایی، سرمایه گذاری و گردشگری از همراهی صداو سیمای استان در انعکاس اخبار و رویدادهای منطقه تقدیر کرد ...

استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای انعکاس ظرفیت ها و توانمندی های منطقه آزاد انزلی
صفحه اقتصاد -

در دیدار اکبر نیازی سرپرست سازمان با تقی ربانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با تشریح اقدامات و طرح های توسعه ای در حوزه های اقتصادی، زیربنایی، سرمایه گذاری و گردشگری از همراهی صداو سیمای استان در انعکاس اخبار و رویدادهای منطقه تقدیر کرد و اظهار داشت: در دولت سیزدهم در حوزه رشد شاخص های اقتصادی و توسعه زیرساخت ها دستاوردهای مطلوبی داشته ایم و معتقدیم ضمن استقبال از نقدهای دلسوزانه می بایست در حوزه تولید محتوا و نشر اخبار و مزیت های مناطق آزاد در سطح ملی و بین المللی اقدامات گسترده تری انجام داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی ،  وی با استقبال از پیشنهادات صدا و سیمای استان اظهار کرد: نقش صدا و سیمای استان در انعکاس ظرفیت ها و فعالیت های منطقه آزاد موثر است و همراهی و همکاری صدا و سیما در عرصه اطلاع رسانی میتواند تحقق اهداف ما را تسهیل نماید از اینرو از تعامل هرچه بیشتر صدا و سیما در جهت معرفی و انعکاس ظرفیت ها و دستاوردهای این سازمان و فعالین اقتصادی آن استقبال می کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای گیلان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور فعال سازمان منطقه آزاد در برنامه های صدا و سیما گفت: تعامل و همکاری خوبی از سوی سازمان در راستای تهیه و تولید برنامه های مختلف جهت معرفی ظرفیت ها، پتانسیل ها و دغدغه های تولیدکنندگان با صدا و سیمای استان انجام گرفته است که قابل تقدیر است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

ربانی با اشاره به تحولات مثبت صورت گرفته در منطقه آزاد انزلی در سالیان اخیر تصریح کرد: فعالیت های توسعه ای مناسب و رشد خوبی را در سالهای اخیر در این منطقه شاهدیم و برای اطلاع رسانی و انعکاس توانمندی ها و اقدامات انجام گرفته در این منطقه آمادگی داریم.

گفتنی است در این نشست که معاونین خبر و سیمای مرکز گیلان و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز حضور داشتند، در خصوص توسعه همکاری ها، هم افزایی ظرفیت ها و تولیدات مشترک رسانه ای و تلویزیونی جهت معرفی توانمندی ها به منظور رشد حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تحقق چشم انداز این منطقه گفتگو شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد