در آخرین ساعات پایان سال صورت گرفت؛
بازدیدهای میدانی مدیرعامل سازمان از میزان آمادگی منطقه آزاد انزلی برای استقبال از گردشگران نوروزی
عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در ساعات پایانی سال از آخرین وضعیت امکانات و خدمات گردشگری در حال ارائه از سوی بخش های مختلف بازدید به عمل
عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در ساعات پایانی سال از آخرین وضعیت امکانات و خدمات گردشگری در حال ارائه از سوی بخش های مختلف بازدید به عمل آورد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در این برنامه که معاونین و مدیران اجرایی سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند از مجتمع های تجاری، نمایشگاه صنایع دستی، سوغات اقوام ایرانی و نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان منطقه، ایستگاه های خدمات رسانی امدادی، سلامت، راهنمای گردشگری، گروه های فرهنگی-هنری فعال در سطح منطقه، درب های ورود-خروج منطقه، پارک ساحلی، پارکینگ ها و همکاران سازمان که در ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه مشغول به فعالیت می باشند، دیدار کرده و از نزدیک در جریان نحوه و کیفیت خدمات رسانی به گردشگران قرار گرفتند.
گفتنی است مهمترین موضوعی که در اولویت کاری و برنامه های بازدید میدانی فرهادی مورد تأکید وی قرار گرفته در زمینه کیفیت خدمات رسانی، رفاه حال مسافرین و گردشگران، حفظ شاخص های سلامتی، عفاف و حجاب و امور انتظامی در این ایام، بوده و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر خاطره سازی و ایجاد لحظات خوش برای خانواده های ایرانی که این منطقه را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب نموده اند تصریح کرد.
براساس این گزارش از ابتدای تشکیل ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی در ابتدای زمستان سالجاری در حدود 20 جلسه کاری و ده های برنامه بازدید میدانی توسط معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان از نوع و کیفیت خدمات رسانی در زمینه های مختلف هتل داری، فروش محصولات و کالاهای مختلف، رستوران ها و سایر بخش ها صورت گرفته که با همکاری تشکل های بخش خصوصی، مجتمع های تجاری-اداری منطقه، و…. به اجرا درآمده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
نظر شما