آغاز به کار سامانه ۱۲۴ منطقه آزاد چابهار / تسریع در پاسخگویی به درخواستهای ارباب رجوعان
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار در توضیح بیشتر عنوان کرد: کارشناسان این سامانه بهصورت شبانهروزی آماده دریافت گزارشها و
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار از راهاندازی سامانه تحت وب پاسخگویی به شکایات این منطقه آزاد در راستای تکریم و افزایش رضایت اربابرجوعان خبر داد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد چابهار، عبدالرزاق تخش با اعلام این خبر گفت: با توجه به لزوم اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و در راستای افزایش رضایت اربابرجوع و ذینفعان شرکتها و مؤسسات تابعه سازمان منطقه آزاد چابهار، سامانه مذکور به آدرس http://124.cfzo.ir راهاندازی شده و از امروز آغاز به کار کرد.
وی افزود: اربابرجوع میتوانند شکایت، پیشنهادات، انتقادات و اعلانات خود را در خصوص خدمات این سازمان و حوزههای زیرمجموعه فعال در منطقه، با استفاده از فرم الکترونیکی طراحی شده و با امکان بارگذاری مستندات در این سامانه ثبت کنند.
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار در توضیح بیشتر عنوان کرد: کارشناسان این سامانه بهصورت شبانهروزی آماده دریافت گزارشها و شکایات مردمی درخصوص تخلفات تمامی صنوف بوده و با دریافت این گزارشهای مردمی، عملکرد واحدهای زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد چابهار را مورد بررسی و ارزیابی قرار میدهند.
تخش، مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار را مسئول رسیدگی و پاسخگویی به درخواستهای ثبتشده در این سامانه معرفی کرد و ادامه داد: پس از ثبت درخواست مراجعان در این سامانه، شماره همراه متقاضی احراز شده و بلافاصله شماره پیگیری برای وی ارسال میشود و درخواست در روند رسیدگی سیستمی و ارجاع به حوزههای مربوطه جهت پاسخدهی بهصورت خودکار قرار میگیرد.
به گفته وی، متقاضیان از بخش پیگیری درخواست مندرج در این سامانه و با وارد نمودن کُد پیگیری میتوانند در جریان جزئیات، نحوه و مراحل رسیدگی به درخواست خود قرارگرفته و درنهایت نتیجه رسیدگی به درخواست، در قالب پیامک به متقاضیان اطلاعرسانی میشود.
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان، راهاندازی این سامانه بر بستر اینترنت و امکان دسترسی به آن از هر نقطه جغرافیایی را نقطه عطفی در تسهیل و تسریع روند ثبت و رسیدگی درخواستهای اربابرجوع دانست و گفت: این سامانه همچنین با ارائه گزارشات آماری و نموداری مدون، جهت تصمیم سازی و عملکرد در راستای سیاستهای دولت مردمی، به مدیران این منطقه نیز کمک بیشتری میکند.
نظر شما