بررسی مسائل سرمایه گذارن در بازدید معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی

صبح امروزعلی فکری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و

بررسی مسائل سرمایه گذارن در بازدید معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی

صبح امروزعلی فکری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید ودر نشستی با مدیر عامل منطقه ویژه به بررسی مسائل حوزه سرمایه گذاری فعالان اقتصادی منطقه ویژه پرداختند.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و هیئت همراه ضمن بازدید از سایت200 هکتاری که منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای ایجاد شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در نظر گرفته است، از شرکت «فروزان سربلند» تولید کننده ورق های کامپوزیت و لوله های استیل نیز بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی کردند.
منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در 50 کیلومتری قم در زمینی به مساحت 2000 هکتار در سال 1376 به تصویب هیات وزیران رسید. هم‌اکنون حدود 170 واحد تولیدی و تجاری در این منطقه فعالیت می‌کند که این رقم نمایان گر فعالیت بیش از 80 درصد واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری منطقه است. این منطقه به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی ـ اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال ـ جنوب و شرق ـ غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان