گرامیداشت روز جهانی گمرک در گمرک منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

در آستانه روز جهانی گمرک، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، مدیر کل گمرکات استان قم، معاونین و مدیران منطقه ویژه با حضور در جمع مدیران و پرسنل گمرک منطقه

گرامیداشت روز جهانی گمرک در گمرک منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

در آستانه روز جهانی گمرک، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، مدیر کل گمرکات استان قم، معاونین و مدیران منطقه ویژه با حضور در جمع مدیران و پرسنل گمرک منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان طی مرا سمی ضمن گرامیداشت این روز، از آنان تقدیر کردند.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در این مراسم دریکوندی مدیر کل گمرکات استان قم ضمن تشکر از همراهی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال جاری از همکاری نزدیک منطقه ویژه با گمرکات استان قم بویژه گمرک منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ همانند گذشته و بیش از پیش بتواند عامل موثری در جهت تسهیل و روان سازی امور مراجعه کنندگان باشد.
داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نیز ضمن تشکر از خدمات مدیر گمرک و سایر همکاران گمرک منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و مدیر کل گمرکات استان قم، برگزاری این مراسم را عاملی جهت نزدیکی افکار مجموعه منطقه ویژه در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به مراجعه کنندگان و درک متقابل واحدهای مرتبط با یکدیگر در پیشبرد اهداف کلی اقتصادی کشور برشمرد. ایشان ضمن ابراز خشنودی از همکاری نزدیکی که بین منطقه ویژه وگمرکات استان تاکنون وجود داشته، نداشتن کوچکترین حواشی را حاصل این همکاری و تعامل دانست.
در انتهای این مراسم نیز از مدیرکل گمرکات استان، مدیر گمرک سلفچگان و سایر همکارن گمرک منطقه با لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.
منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در 50 کیلومتری قم در زمینی به مساحت 2000 هکتار در سال 1376 به تصویب هیات وزیران رسید. هم‌اکنون حدود 170 واحد تولیدی و تجاری در این منطقه فعالیت می‌کند که این رقم نمایان گر فعالیت بیش از 80 درصد واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری منطقه است.این منطقه به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی ـ اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال ـ جنوب و شرق ـ غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا نماید.
وب سایت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان:
www.qssez.ir
نشانی ما در شبکه های اجتماعی
https://chat.whatsapp.com/FHdA5NtLIxoLIVU9XQz93p
eitaa.com/chqssez
ble.ir/ch_qssez
iGap.net/chqssez
gap.im/chqssez
splus.ir/chqssez
t.me/chqssez
twitter.com/qssez
instagram.com/qssez1397
aparat.com/qssez
youtube.com/channel/UCPBUDXyT5YHQ3JmSx9Fr-AA/featured

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان