مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد؛
ارتقا زیرساختهای رفاهی و خدماتی چابهار در آستانه نوروز
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد چابهار، اقبال صادقی با اشاره به آغاز اقداماتی جهت آمادگی این منطقه آزاد برای
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد چابهار، اقبال صادقی با اشاره به آغاز اقداماتی جهت آمادگی این منطقه آزاد برای استقبال از گردشگران نوروزی گفت: در نخستین اقدام برای توسعه زیرساختهای خدماتی، ۹۴ چشمه سرویس بهداشتی جدید با امکانات به روز در ۸ نقطه، جانمایی شده که تا پیش از پایان سال قابل بهرهبرداری میشود.
وی ادامه داد: این چشمهها در مبادی ورودی شمالی و جنوبی، محدوده مجتمعهای تجاری، پارک لیپار و محور مواصلاتی باغات گرمسیری چیکو و نارگیل جانمایی شده و در حال نصب است.
به گفته صادقی، ۱۸ چشمه پرتابل نیز با هدف افزایش رفاهیات گردشگران و شهروندان در نقاط ساحلی در حال نصب است.
رییس کارگروه خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار همچنین از نصب ۴۰ دوش در محدوده مجتمعهای تجاری و محل شناگاه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد در محدوده مجتمعهای تجاری، ۲۰ مورد ویژه آقایان و ۱۰ مورد ویژه بانوان در محل شناگاه در حال نصب است.
صادقی با اشاره به ۹۵ چشمه سرویس بهداشتی موجود که ۴۰ مورد آن در حال بازسازی است، عنوان کرد: یکی از مشکلات در حوزه زیرساختهای بهداشتی، عدم اتصال این سرویسها به شبکه آب و فاضلاب است که باعث میشود تامین آب مورد نیاز و تخلیه فاضلاب در ایام نوروز و به دلیل افزایش ظرفیت مصرف، با کندی صورت گیرد که در تلاش برای رفع این نقایص هستیم.
نظر شما