سازمان منطقه آزاد ارس میزبان ۳۹شرکت کننده؛

درخشش دانش آموزان جلفا در ماراتن آموزشی و رقابتی ساخت اپلیکیشن موبایل

ماراتن آموزشی و رقابتی دو روزه ساخت اپلیکیشن موبایل ویژه دانش‌آموزان استان آذربایجان‌شرقی توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با

درخشش دانش آموزان جلفا در ماراتن آموزشی و رقابتی ساخت اپلیکیشن موبایل

ماراتن آموزشی و رقابتی دو روزه ساخت اپلیکیشن موبایل ویژه دانش‌آموزان استان آذربایجان‌شرقی توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با حضور ۳۹ شرکت‌کننده در قالب ۱۱ تیم از شهرهای تبریز، مرند و جلفا در آمفی تئاتر پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، این ماراتن دو روزه، شامل کارگاه تکنیک ایده‌پردازی، کارگاه اپ‌سازی بدون کدنویسی، کارگاه ساخت و تدوین کلیپ با موبایل بود.

در این کارگاه‌های آموزشی، تکنیک‌های ایده‌پردازی تیمی، نحوه ارائه محصول به داوران، مدیریت زمان و نظم گروهی، تقویت روحیه کار تیمی و هماهنگی به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد. تیم پیشتازان انقلاب متشکل از هومان امامی، علی فرزین و پارسا حاجی‌پور از شهرستان جلفا مقام نخست را کسب کردند.

تیم انقلاب نوین نیز با ترکیب پارسا صادق‌پور، حمیدرضا یاوری و امیر محمد سجادی از تبریز به مقام دوم و تیم خانم رییس انقلابی با عضویت سنا رحیمی، مهتا عبدالعلی‌پور و ملیسا حاتمی از جلفا به مقام سوم این ماراتن دست یافتند.‌

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان