برقراری ارتباط تجاری بین مناطق ویژه اقتصادی سرخس و آلماتی قزاقستان

محمد رضا برهمند رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس در این دیدار گفت: موقعیت ممتاز و استراتژیک  منطقه ویژه سرخس بعنوان دروازه ورود به حوزه CIS بخصوص کشور

برقراری ارتباط تجاری بین مناطق ویژه اقتصادی سرخس و آلماتی قزاقستان

ارتباط تجاری بین مناطق ویژه اقتصادی سرخس و منطقه ویژه اقتصادی خارگوس در آلماتی قزاقستان برقرار شد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل در منطقه ویژه سرخس حاشیه برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایرلن در شهر آلماتی قزاقستان دیدار صمیمی بین ریاست هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس و مدیر عامل و مدیران ارشد منطقه ویژه درگاه شرقی خارگوس بزرگترین منطقه ویژه قتصادی کشور قزاقستان برگزار شد.

محمد رضا برهمند رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس در این دیدار گفت: موقعیت ممتاز و استراتژیک منطقه ویژه سرخس بعنوان دروازه ورود به حوزه CIS بخصوص کشور قزاقستان میتواند بزرگترین بارانداز کالایی و کانتینری در شرق کشور را ایجاد نماید.

برهمند افزود: با توجه به موقعیت استان آلماتی و دروازه شرقی خارگوس که مرکز مبادلات کالایی ازچین تا سرخس، سالانه هزاران تن کالا از این مسیر مهم سیر و حرکت می شود.

ریاست هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس ادامه داد: کوتاه ترین و به صرفه ترین مسیر برای حمل کالا از چین و شرق قزاقستان مسیر سرخس می باشد.

وی گفت: امکانات منطقه ویژه بخصوص ورود ریل عریض- بارانداز بزرگ- انبارها و …. در خدمت صادرات کنندگان- تجار محترم می باشد و همه گونه حمایت از افزایش روند ترانزیت و صادرات در این منطقه انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان