معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری:

منطقه ویژه اقتصادی سرخس از زیر ساخت های خوبی برخوردار است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری، در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: این منطقه به مثابه یکی از نقاط کوریدور شمال به جنوب، کشورهای شمالی

منطقه ویژه اقتصادی سرخس از زیر ساخت های خوبی برخوردار است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری، در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: این منطقه به مثابه یکی از نقاط کوریدور شمال به جنوب، کشورهای شمالی به خلیج فارس و کوریدور شرق به غرب و اروپاست که می‌تواند ارزش افزوده زیادی برای ایران داشته باشد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی منطقه اقتصادی سرخس؛ دکتر ایروانی با بیان اینکه منطقه اقتصادی سرخس از زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار است، گفت: به دلیل اهمیت این منطقه باید تمامی دستگاهها و نهادهای کشور در راستای سرمایه گذاری مطلوب در حوزه زیرساخت ها، حمایت‌های لازم را داشته باشند و مشارکت‌های مردمی را جذب کنند.
به گفته این مقام مسئول ماهیت نهادها تنها اقتصادی نیست بلکه حوزه اجتماعی را نیز در بر می‌گیرد، در همین راستا باید برای توانمندسازی آحاد مردم در بخش کشاورزی و سایر بخش‌ها در این منطقه تلاش کنیم.
وی ادامه داد: با واکنش سریع و چابک در اجرای برنامه‌های این منطقه می‌توانیم به نقاط روشنی دست یابیم و امیدواریم شاهد تحولی در این حوزه باشیم؛ خوشبختانه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به همسایگان داشته و دیپلماسی ایران قوی شده است از همین رو این مهم می‌تواند زمینه ساز گسترش فعالیت اقتصادی و تحکیم کننده روابط سیاسی، حسن همجواری و امنیت در منطقه شود.

وی همچنین با بیان اینکه مهم‌ترین خاستگاه همکاری‌ها ایجاد امنیت در جهان است، گفت: ما باید کوردیدورها را به سرعت آماده سازی کرده و سرمایه‌گذاریهای لازم را انجام دهیم؛ آستان قدس رضوی نیز می‌‌تواند با ظرفیت و اعتبار معنوی بالایی که دارد به اقتصاد ملی منطقه و خود شهرستان کمک کند.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان