فراخوان نخستین رویداد پرورش نخبگان اروند منتشر شد

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین رویداد پرورش نخبگان اروند ویژه دانش آموزان جهت شناسایی و پرورش استعدادهای

فراخوان نخستین رویداد پرورش نخبگان اروند منتشر شد

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین رویداد پرورش نخبگان اروند ویژه دانش آموزان جهت شناسایی و پرورش استعدادهای منطقه، خبر داد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز در محل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی، از پوستر نخستین فراخوان رویداد پرورش نخبگان اروند؛ ویژه دانش آموزان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان، رونمایی شد.

ضیا جعفری مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند فرآیند این رویداد را در ۳ مرحله عنوان کرد و افزود: این رویداد در سه مرحله انجام می شود که ابتدا و در مرحله اول دانش آموزان منطقه آزاد اروند می بایست استعدادها و توانایی های خود را در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و… به صورت فیلم و عکس تهیه و تا ۱۰ دیماه به محل دبیرخانه این رویداد ارسال کنند که پس از بررسی توسط کمیته علمی و داوری استعدادهای برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: در مرحله دوم برای افراد برگزیده دوره ها و کارگاه های تخصصی برگزار و جهت پرورش هر چه بیشتر توانایی های این دانش آموزان، به بخش های مختلف مناسب با حوزه فعالیت خود معرفی می شوند.

جعفری در توضیح مرحله سوم این رویداد، گفت: در مرحله سوم و به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر در محل سازمان منطقه آزاد اروند طی آئینی دانش آموزان توانمندی که ایده ها و برنامه هایشان ظرفیت اقتصادی شدن و افزایش مهارت دارد حضور پیدا می کنند و تسهیلاتی به آنها تعلق خواهد گرفت تا بتوانند تخصص های مهم را اقتصادی کنند.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در نهایت با همکاری صدا و سیمای مرکز آبادان؛ برای افرادی که در مرحله اول برگزیده شوند نیز مجموعه های تصویری ساخته خواهد شد و از شبکه استانی و آبادان پخش می گردد.

گفتنی است دانش آموزان دختر آثار خود را به شماره ۰۹۱۰۶۴۶۸۶۶۵ و دانش آموزان پسران آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۲۰۶۴۶۸۶۶۵ ارسال کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد