افزایش تعامل بین شورای اطلاع‌رسانی دولت و سازمان نصر تهران

روز دوشنبه، ۳۰ مهرماه جلسه اعضای سازمان نصر تهران با الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت چهاردهم برگزار شد.

افزایش تعامل بین شورای اطلاع‌رسانی دولت و سازمان نصر تهران
صفحه اقتصاد -

روز دوشنبه، ۳۰ مهرماه جلسه اعضای سازمان نصر تهران با الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت چهاردهم برگزار شد. مهرداد ذوالفقاریان، دبیر سازمان نصر تهران، مسعود شکرانی، عضو هیئت‌مدیره و رئیس کمیسیون تامین کالا و تجهیزات فاوا، مظاهر مرجانی، عضو هیئت‌مدیره و رئیس کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف، احسان زرین‌بخش، عضو هیئت‌مدیره و حسام اسدی، عضو هیئت‌مدیره و رئیس کمیسیون مدیریت ارتباط با مشتریان سازمان حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه مهرداد ذوالفقاریان، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران ضمن معرفی سازمان، در خصوص چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات کشور صحبت کرد. فیلترینگ، مجوزهای افتا، چالش‌های ارز، مباحث مالیاتی و بیمه‌ای از جمله چالش‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد. در ادامه این جلسه ذوالفقاریان با اشاره با چالش‌های مطرح شده درخواست همکاری بخش‌های دولتی به ویژه شورای اطلاع‌رسانی دولت در زمینه رفع چالش‌ها به طرق مختلف را مطرح کرد. در همین راستا نمایندگان سازمان پیشنهاد همکاری با بخش‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دولت، همکاری ویژه در حوزه برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها و همچنین همکاری در زمینه آگاهی‌رسانی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه حضرتی ضمن ابراز امیدواری برای به وجود آمدن همکاری مشترک موثر بین دو مجموعه در خصوص اهمیت حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال در کشور صحبت‌کرد. حضرتی همچنین از مشارکت و همکاری برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه الکامپ استقبال کرد. رئیس شورای اطلاع‌رسانی با اشاره به توجه ویژه رئیس جمهور به این حوزه گفت: «تلاش داریم با استفاده از ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی و ایجاد تعامل مثبت بین این دو بخش در صنعت فناوری اطلاعات کشور، فضای مناسبی برای رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارهای فعال در صنعت فاوا به وجود بیاید. با توجه به اقدامات انجام شده در دولت چهاردهم به زودی شاهد گشایش‌هایی در بخش‌های مختلف این حوزه به ویژه در بحث محدودیت‌های فضای مجازی خواهیم بود. به طور قطع از همکاری با سازمان نصر تهران برای ارتقای صنعت فناوری اطلاعات در کشور استقبال می‌کنیم. در شورای اطلاع‌رسانی دولت تصمیم داریم برای رسیدن به این هدف از تمام ظرفیت‌های موجود در این حوزه از جمله بحث اطلاع‌رسانی استفاده کنیم».

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد