شرایط دریافت بورسیه تحصیلی ایرانسل اعلام شد

ایرانسل با هدف حمایت از جوانان با استعداد، شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دانشجویی خود را برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام کرد.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی ایرانسل اعلام شد
صفحه اقتصاد -

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با در نظر داشتن توانمندسازی جوانان و کاهش محرومیت‌های آموزشی به عنوان اولویت برنامه‌های سرمایه‌گذاری اجتماعی خود و با هدف فراهم کردن فرصتی برای جوانان مستعد رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و مخابرات، برای تأثیرگذاری بر آینده صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، از دانشجویان واجد شرایط رشته‌های فوق، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، در قالب برنامه «بورسیه تحصیلی»، حمایت می‌کند.

مبلغ این بورسیه، ۱۰۰ میلیون تومان برای هر دانشجو است و ۲۵ نفر از دانشجویان واجد شرایط رشته‌های فوق، تحت پوشش آن قرار می‌گیرند.

شرایط عمومی ثبت درخواست بورسیه تحصیلی، شامل: تحصیل در سال دوم، سوم یا چهارم مقطع کارشناسی یکی از رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و مخابرات، پذیرش با رتبه کل در سهمیه زیر ۲۰۰۰ در کنکور سراسری و نیز تکمیل و ثبت درخواست و ارائه انگیزه‌نامه در وب‌سایت ایرانسل است.

دانشجویان علاقه‌مند به دریافت بورسیه تحصیلی ایرانسل، تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ فرصت دارند که از طریق نشانی irancell.ir/p/313706/students در وب‌سایت ایرانسل، درخواست خود را ثبت کنند.

در فرایند ارزیابی درخواست‌های بورسیه که با همکاری مؤسسه عام‌المنفعه دارالاکرام انجام می‌شود، داشتن معدل بالای ۱۶ و نوشتن انگیزه‌نامه قوی، باعث اولویت دادن به متقاضی می‌شود. همچنین در شرایط برابر، زنان، افراد دارای معلولیت و دانشجویان از مناطق ۲ و ۳ کنکور سراسری، دارای اولویت هستند. پس از دریافت حمایت مالی ایرانسل، پیشرفت تحصیلی دانشجویان مشمول این بورسیه، به‌صورت دوره‌ای ارزیابی خواهد شد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه مسئولیت‌پذیری و سرمایه‌گذاری اجتماعی، با تمرکز بر رویکرد خلق ارزش مشترک، تا کنون پروژه‌های متعدد سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی را با هدف توسعه اقتصادی-اجتماعی جامعه طراحی و اجرا کرده است. گروه هدف پروژه‌های CSI ایرانسل، بیشتر جوامع کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر است. ضمن اینکه جوانان، کودکان و زنان، به‌عنوان مهمترین ذی‌نفعان پروژه‌های اجتماعی، در کانون توجه طراحی پروژه‌های CSI ایرانسل قرار دارند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد