درخشش ال‌جی در IDEA ۲۰۲۴: دو جایزه طلایی برای طراحی نوآورانه و فراگیر

شرکت ال‌جی برای طراحی عالی خود، ۲۳ جایزه شامل ۲ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز را دریافت می‌کند.

درخشش ال‌جی در IDEA 2024: دو جایزه طلایی برای طراحی نوآورانه و فراگیر
صفحه اقتصاد -

ال‌جی الکترونیکس (LG)، با کسب ۲۳ جایزه در رویداد بین‌المللی طراحی (IDEA) در سال جاری، شهرت خود را در طراحی برتر تقویت کرده است. دو جایزه طلا، یک نقره و سه جایزه برنز از جمله این جوایز است که جایگاه ال‌جی را به عنوان پیشرو در نوآوری طراحی تقویت می‌کند.

جوایز امسال، به ویژه برای برجسته کردن تعهد ال‌جی به خلق طرح‌هایی که ارزش اجتماعی و پایداری را در کنار جذابیت‌های زیبایی‌شناختی در اولویت قرار می‌دهند، قابل‌توجه هستند. “کیت راحتی ال‌جی” یا “LG Comfort Kit” یکی از برندگان جوایز طلا، نمونه‌ای از این طراحی‌ها است. این مجموعه لوازم جانبی جامع برای افزایش دسترسی به لوازم خانگی ال‌جی طراحی شده است و استفاده از آن‌ها را برای افراد در هر سن، جنسیت و توانایی تسهیل می‌کند.

این کیت دارای هفت لوازم جانبی است، از جمله قابلیت “Easy Handle”، که به کاربرانی با قدرت یا مهارت محدود این امکان را می‌دهد تا به راحتی درهای دستگاه را با قلاب کردن بازوی خود در آن، باز و بسته کنند. قابلیت “Easy Ball” عملکرد صفحه‌های لوازم خانگی را با کف دست امکان‌پذیر می‌کند، در‌حالی‌که قابلیت “Easy Hanger” فرآیند آویزان کردن لباس‌ها را در آویزهای متحرک داخل Styler ال‌جی ساده می‌کند و مخصوصا برای کاربران با ویلچر مفید است.

این لوازم جانبی به‌طور یکپارچه با محصولات موجود ال‌جی ادغام می‌شوند، به راحتی متصل و جدا می‌شوند و برای ایمنی بیشتر، دارای لبه‌هایی گرد هستند. علاوه‌بر این، لوازم جانبیِ Easy Handle، Easy Ball و Easy Hanger از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند که تعهد ال‌جی به پایداری و  چرخه اقتصاد را برجسته می‌کند.

دومین جایزه طلایی به “gram Fold” ال‌جی تعلق گرفت؛ یک لپ‌تاپ تاشو که ترکیبی از طراحی فوق‌العاده سبک و صفحه نمایش بزرگ سری gram  ال‌جی با قابلیت انطباق با نمایشگر تاشو است. این دستگاه، با استفاده از فناوری OLED نازک، چیزی بین یک لپ‌تاپ ۱۲ اینچی و یک تبلت ۱۷ اینچی است و رابط کاربری و تجربه‌ای بهینه برای هر حالت دارد.

به‌عنوان مثال، هنگامی که صفحه نمایش مانند یک کتاب تا می‌شود، به‌طور خودکار نسبت تصویر و جهت خود را تنظیم می‌کند. کاربران می‌توانند با یک قلم لمسی نقاشی بکشند، صفحه را برای چند عملکرد تقسیم کنند یا صفحه‌کلید مجازی را در صفحه پایین فعال کنند. از طرف دیگر، این دستگاه می‌تواند به‌عنوان یک لپ‌تاپ سنتی با صفحه‌کلید بی‌سیم هم کار کند. روکش شیشه‌ای مات، تجربه ممتازی از لمس صفحه را ایجاد می‌کند، درحالی‌که ساختار آلیاژ منیزیم دوام و قابل حمل بودن را تضمین می‌کند و وزن آن تنها ۱۲۵۰ گرم است.

موفقیت ال‌جی در IDEA 2024 فراتر از این جوایز طلایی است. پروژکتور قابل‌حمل CineBeam Q ال‌جی، به‌دلیل توانایی خود در تکمیل هر فضایی، ارائه حداکثر قابلیت حمل با طراحی فشرده و دسته قابل چرخش ۳۶۰ درجه، جایزه نقره‌ای را در این رویداد دریافت کرد. جوایز برنزی به پمپ حرارتی Therma V™ R290 Monobloc ال‌جی، رطوبت‌گیر ال‌جی با کمپرسور اینورتر دوگانه و تجربه کاربری بصری از CLOi ServeBot، معروف به LG CLOi UX 2.0 تعلق گرفت.

“LG CLOi UX 2.0” دارای یک صفحه نمایش تطبیقی ​​است که اندازه فونت را براساس فاصله کاربر از صفحه نمایش تنظیم می‌کند و وضعیت آن به وضوح از طریق رنگ‌ها و حرکات بصری تغییر می‌کند. در اوایل سال جاری، LG CLOi ServeBot در دو جایزه Red Dot Design Award و Ergonomics Design Award نیز رتبه برتر را کسب کرد که این اتفاق موجب تقویت مدیریت طراحی این محصول شد.

علاوه‌بر این افتخارات بزرگ، ال‌جی ۱۷ جایزه فینالیست را، برای طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله مانیتور، دستگاه تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، خشک‌کن، مرطوب‌کننده، بلندگو، ساینیج micro LED و نرم‌افزارهایی مانند webOS UX، LG ThinQ UX و Sound UX دریافت کرد.

هوانگ سونگ گول، مدیر شرکت مدیریت طراحی در ال‌جی الکترونیکس، در این‌باره گفت: «ما به ارائه طرح‌هایی متعهد می‌مانیم که نه‌تنها بسیار اصلاح‌شده‌اند، بلکه مبتکرانه و پایدار، مطابق با شیوه‌های زندگی مشتری در حال تکامل باشند.»

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد