معرفی بسته‌های رومینگ ایرانسل برای ایام اربعین ۱۴۰۳

با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع)، ایرانسل بسته‌های رومینگ ویژه این ایام را معرفی کرد.

معرفی بسته‌های رومینگ ایرانسل برای ایام اربعین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین در کشور عراق، بسته‌های رومینگ ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

با هدف رفاه و آسایش بیشتر و تسهیل در ارتباطات زائران در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، ایرانسل بسته‌‌ها و تعرفه رومینگ را از طریق اپراتورهای Zain و Asiacell در نظر گرفته است. این بسته‌ها شامل چهار بسته اینترنت و سه بسته ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت است که تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ قابل فعال‌سازی و تا پایان اعتبار بسته، قابل مصرف‌‌اند.

بدین ترتیب مشترکان ایرانسل، علاوه بر اینکه نیاز به خرید سیم‌کارت و تغییر شماره ندارند، در هزینه اینترنت مصرفی‌شان‌ در طول سفر صرفه‌جویی می‌شود و در مقایسه با تعرفه اپراتورهای کشور عراق، مبالغ کمتری را می‌پردازند. دسترسی به خدمات بانکی، انجام تراکنش و کارت به کارت و دریافت پیامک‌های بانکی، امکان تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت پرسرعت با تعرفه‌های ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه درمقایسه با اپراتورهای عراق، از جمله امکاناتی است که مشترکان با فعال‌سازی خدمات رومینگ و استفاده از بسته‌ در نظر گرفته شده، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بسته‌های اینترنت با تخفیف استثنایی

بسته‌های اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، شامل سه بسته هفت روزه به ترتیب با حجم‌های ۱۵۰ مگابایت، ۳۰۰ مگابایت و یک گیگابایت و با قیمت‌های ۲۵، ۴۵ و ۱۰۰هزار تومان و یک بسته ۱۴ روزه با حجم پنج گیگابایت و قیمت ۳۹۰هزار تومان است.

بسته‌های ترکیبی ارائه‌شده توسط ایرانسل نیز، شامل بسته ترکیبی ۱۵ دقیقه مکالمه با ایران و ۴۵ پیامک با قیمت ۱۲۰هزار تومان (هفت روزه)، ۲ گیگابایت اینترنت رومینگ، ۲۰ دقیقه مکالمه با ایران و ۲۰ پیامک با قیمت ۲۹۰هزار تومان (۱۴ روزه) و بسته ترکیبی هفت گیگابایت اینترنت و ۱۵ دقیقه مکالمه با ایران با قیمت ۴۶۰هزار تومان (۱۴ روزه) هستند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد