آموزش کامل تمامی روش‌های خرید بسته اینترنت همراه اول + معرفی انواع بسته‌ها

در دنیای امروز، دسترسی به اینترنت پرسرعت به یک ضرورت تبدیل شده‌است.

آموزش کامل تمامی روش‌های خرید بسته اینترنت همراه اول + معرفی انواع بسته‌ها
صفحه اقتصاد -

همراه اول، به‌عنوان اولین اپراتور تلفن‌همراه در ایران، با ارائه خدمات متنوع اینترنت همراه، نیاز مشترکین خود را برای تمامی سنین برآورده کرده‌است؛ بااین‌حال، تنوع بسته‌های اینترنت همراه اول ممکن است انتخاب را برای برخی از مشترکین دشوار کند. به‌همین‌منظور، در این راهنما به‌طور کامل مراحل خرید بسته اینترنت همراه اول را شرح می‌دهیم تا بتوانید به‌آسانی بسته موردنظر خود را انتخاب و فعال کنید؛ اما در ابتدا بد نیست نگاهی به تمامی بسته‌های همراه اول داشته باشیم.

معرفی بسته‌های اینترنت همراه اول

بسته‌های همراه اول به دو دسته آلفا و آلفا پلاس تقسیم می‌شوند. آلفا، بسته‌های اینترنت پایه است که با سرعت کمتر و البته قیمت پایین‌تر ارائه می‌شوند. بسته‌های اینترنت آلفا پلاس سرعت بالاتری داشته و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارند. بسته‌های اینترنت همراه اول براساس حجم، قیمت و مدت‌زمان استفاده، تقسیم‌بندی می‌شوند.

شما می‌توانید متناسب با نوع نیاز خود، یکی از آن‌ها را فعال کرده و استفاده کنید. این بسته‌ها همچنین می‌توانند برای خطوط دائمی و اعتباری، قیمت متفاوتی داشته باشند. در ادامه، جدول بسته‌های اینترنت همراه اول را به‌همراه قیمت آن‌ها در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ مشاهده خواهید کرد.

بسته‌های اینترنت یک‌روزه همراه اول

حجم بسته

اعتباری/دائمی

قیمت (تومان)

۶۰ مگابایت

اعتباری

۲،۱۵۰

۱۵۰ مگابایت

اعتباری

۳،۶۴۰

۲۵۰ مگابایت

هر دو

۴،۸۵۰

۵۰۰ مگابایت

هر دو

۶،۵۹۰

۷۵۰ مگابایت

هر دو

۷،۹۴۰

۱ گیگابایت

هر دو

۸،۶۰۰

 

بسته‌های اینترنت هفت‌روزه همراه اول

حجم بسته

اعتباری/دائمی

قیمت (تومان)

۲۰۰ مگابایت

هر دو

۵،۹۰۰

۳۰۰ مگابایت

هر دو

۷،۴۰۰

۵۰۰ مگابایت

هر دو

۹،۴۰۰

۷۵۰ مگابایت

هر دو

۱۱،۲۰۰

۱.۵ گیگابایت

هر دو

۱۴،۷۰۰

۲.۵ گیگابایت

هر دو

۱۷،۵۰۰

۴ گیگابایت

هر دو

۲۱،۵۰۰

۶ گیگابایت

هر دو

۲۶،۳۰۰

 

بسته‌های اینترنت یک‌ماهه همراه اول

حجم بسته

اعتباری/دائمی

قیمت (تومان)

۱ گیگابایت + ۱۰۰ مگابایت هدیه صبحانت

هر دو

۱۴،۱۰۰

۲ گیگابایت + ۲۰۰ مگابایت هدیه صبحانت

هر دو

۱۸،۸۰۰

۳ گیگابایت

هر دو

۲۵،۵۰۰

۴ گیگابایت

هر دو

۲۸،۶۰۰

۵ گیگابایت

هر دو

۳۱،۷۰۰

۷ گیگابایت

هر دو

۳۸،۰۰۰

 

بسته‌های اینترنت دوماهه همراه اول

حجم بسته

اعتباری/دائمی

قیمت (تومان)

۱۲ گیگابایت

هر دو

۶۱،۹۰۰

 

بسته‌های اینترنت چهارماهه همراه اول

حجم بسته

اعتباری/دائمی

قیمت (تومان)

۱۵ گیگابایت

هر دو

۶۲،۰۰۰

 

بسته‌های اینترنت نامحدود شبانه همراه اول

همراه اول با ارائه بسته اینترنت شبانه، به شما این امکان را می‌دهد که از ساعت 1 بامداد تا 11 صبح روز بعد به اینترنت پرسرعت و نامحدود دسترسی داشته باشید. این بسته برای تمامی سیم‌کارت‌های همراه اول (دائم و اعتباری) قابل استفاده است و به شما کمک می‌کند تا در ساعات کم‌مصرف و خلوت شب، با خرید بسته اینترنت همراه اول به‌راحتی فیلم دانلود کنید، آنلاین بازی کنید، از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و هر کار دیگری که نیاز به اینترنت دارد را انجام دهید. قیمت این بسته ۱۹،۹۰۰ تومان است.

بسته‌های اینترنت صبحانت همراه اول

همراه اول با ارائه بسته صبحانت، به دانش‌آموزان و دانشجویان این امکان را می‌دهد که از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر به اینترنت پرسرعت و باکیفیت دسترسی داشته باشند. این بسته با اعتبار 30روزه و قیمت مناسب، به شما کمک می‌کند تا در ساعات اولیه روز که برای مطالعه و انجام تکالیف ضروری است، از اینترنت پرسرعت برای انجام امور آموزشی خود استفاده کنید. این بسته ۱۲گیگابایتی است و ۱۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

برای ارتباط با فضای دیجیتال باید به یک شبکه اینترنت وصل بود. - تصویر 2

 

روش‌های خرید بسته‌های اینترنت همراه اول

همراه اول برای رفاه حال مشترکین خود، روش‌های مختلفی را برای خرید بسته اینترنت ارائه می‌دهد تا هر کس باتوجه‌به سلیقه و شرایط خود، بتواند به‌راحتی بسته موردنظر را انتخاب و فعال کند.

۱. خرید با کد دستوری

با شماره‌گیری کد دستوری مربوط به هر بسته، می‌توانید آن را فعال کنید. این روش برای افرادی که به گوشی ساده دسترسی دارند یا تمایل به استفاده از اینترنت را برای فعال‌کردن بسته ندارند، مناسب است. برخی از کدهای دستوری کاربردی برای خرید بسته اینترنت همراه اول عبارت‌اند از:

  • کد دستوری #100*: با شماره‌گیری این کد، می‌توانید به لیست اصلی بسته‌های اینترنت همراه اول دسترسی پیدا کنید و از بین تنوع طرح‌ها، بسته‌ی مناسب خود را انتخاب کنید.
  • کد دستوری #10*: این کد به شما امکان می‌دهد تا از طرح‌های تشویقی اینترنت همراه اول مطلع شده و درصورت تمایل نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.
  • کد دستوری #1*: با شماره‌گیری این کد، می‌توانید به خدمات سیم‌کارت خود دسترسی پیدا کنید و از حجم و زمان باقی‌مانده بسته‌ی اینترنت خود مطلع شوید.

۲. پنل کاربری وب

با مراجعه به وب‌سایت همراه اول و ورود به پنل کاربری خود، می‌توانید بسته موردنظر را خریداری کنید. این روش برای افرادی که به کامپیوتر یا لپ‌تاپ دسترسی دارند، مناسب است. برای این کار کافی است به آدرس https://my.mci.ir مراجعه کنید.

۳. اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه اول را روی گوشی خود نصب کنید و ازطریق آن اقدام به خرید بسته اینترنت کنید. این روش برای افرادی که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و به اینترنت دسترسی دارند، مناسب است. کاربران اندروید می‌توانند از وب‌سایت همراه اول یا کافه بازار، نسبت به دانلود این اپلیکیشن اقدام کنند. کاربران آیفون هم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همراه اول، از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

۴. سوپر اپلیکیشن تاپ

تاپ، سوپر اپلیکیشنی نوآورانه از بانک پارسیان، با ارائه مجموعه‌ای جامع از خدمات آنلاین، زندگی روزمره شما را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. یکی از برجسته‌ترین خدمات تاپ، امکان خرید بسته اینترنت همراه اول است. با استفاده از اپلیکیشن تاپ می‌توانید به‌سادگی و در چند قدم ساده، بسته موردنظر خود را انتخاب و فعال کنید. دیگر نیازی به مراجعه به وب‌سایت یا شماره‌گیری کدهای دستوری پیچیده نیست!

علاوه‌بر خرید بسته اینترنت، تاپ خدمات متنوع دیگری را نیز ارائه می‌دهد که ازجمله‌ آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت قبوض: با تاپ می‌توانید به‌راحتی قبض‌های خود را (مانند آب، برق، گاز، تلفن و ...) پرداخت کنید.
  • خرید شارژ: به‌سرعت و به‌آسانی برای خود و دیگران شارژ بخرید.
  • انتقال وجه: به‌صورت آنی و بدون دردسر، به حساب‌های بانکی دیگران پول انتقال دهید.
  • بیمه: انواع بیمه‌های شخص ثالث، بدنه و ... را به‌صورت آنلاین خریداری کنید.
  • سفر و گردشگری: بلیط هواپیما، قطار و هتل را رزرو کنید و از سفر خود لذت ببرید.
  • خدمات خودرو: عوارض آزادراه، طرح ترافیک و بنزین را پرداخت کنید و از خدمات پارکینگ و کارواش بهره‌مند شوید.
  • خدمات مالی و اعتباری: وام، سپرده و سایر خدمات مالی و اعتباری را به‌صورت آنلاین دریافت کنید.

اپلیکیشن تاپ یک سوپر اپلیکیشن پرداختی است که با کمک آن میتوان بسته اینترنت همرا اول بخرید. - تصویر 3

با روش‌های قدیمی خداحافظی کنید

روش‌های مختلفی برای خرید بسته اینترنت همراه اول وجود دارد تا شما بتوانید به‌راحتی و باتوجه‌به نیاز خود، بسته موردنظرتان را انتخاب و فعال کنید؛ اما بهترین روش، استفاده از سوپر اپلیکیشن تاپ است. با استفاده از تاپ می‌توانید در عرض چند ثانیه و به‌آسانی، بسته دلخواه خود را انتخاب و فعال کنید. به لطف این سوپر اپلیکیشن موبایل، دیگر نیازی به شماره‌گیری کدهای دستوری، مراجعه به وب‌سایت یا فروشگاه‌های حضوری ندارید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان