ارتقای حضور جهانی الجی: استراتژیهایی برای رشد پایدار
به منظور معرفی الجی (LG) به عنوان یک «شرکت ارائهدهنده راهکار برای زندگی هوشمند» و تضمین رشد پایدار آن، لازم است این شرکت رویکرد عملیاتی خود را متحول کند. در این زمینه، پذیرش تغییر به منظور افزایش قابلیتهای سازمانی و رقابت تجاری بسیار حائز اهمیت است و این شرکت را قادر میسازد تا فرصتهای جدیدی را برای خلق ارزش مشتری در بازار جهانی سریعا کشف کند.
به منظور معرفی الجی (LG) به عنوان یک «شرکت ارائهدهنده راهکار برای زندگی هوشمند» و تضمین رشد پایدار آن، لازم است این شرکت رویکرد عملیاتی خود را متحول کند. در این زمینه، پذیرش تغییر به منظور افزایش قابلیتهای سازمانی و رقابت تجاری بسیار حائز اهمیت است و این شرکت را قادر میسازد تا فرصتهای جدیدی را برای خلق ارزش مشتری در بازار جهانی سریعا کشف کند.
نوامبر گذشته، مدیرعامل الجی، ویلیام چو، شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور این برند را تأسیس کرد تا تغییر و رشد را به همراه داشته باشد و در عین حال قدرت جهانی برند خود را از طریق ایجاد ارزش برای مشتری تقویت کند. این ابتکار مفهوم رویکرد «Outside-In» را معرفی کرد و تمرکز را از فرآیندهای داخلی به جمعآوری فعال بازخورد مستقیم از مشتریان تغییر داد. بنا بر روشهای سنتی، پیش از این الجی بر کیفیت محصول و تحویل به موقع تمرکز میکرد.
نظر شما