قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های موبایل امروز جمعه ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲

قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز اعلام شد.

قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های موبایل امروز جمعه 18 اسفند ماه 1402
صفحه اقتصاد -

قیمت موبایل و قیمت گوشی ها بازار در چه رنجی است ؟ قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت دلار نیز بر قیمت موبایل تاثیرگذار بوده است. قیمت موبایل‌های پرفروش با توجه به  قیمت دلار هر روز در حال نوسان است.آخرین  قیمت موبایل  چند است؟

قیمت  انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، شیائومی و آیفون جمعه ۱۸ اسفند

کف قیمت گوشی سامسونگ و شیائومی به حدود سه میلیون رسیده است و بهترین میانرده‌های سامسونگ و شیائومی بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون فروخته می‌شوند.

قیمت گلکسی S۲۴ اولترا نسخه ۲۵۶ گیگ دست‌کم ۷۰ میلیون تومان اعلام می‌شود و شیائومی 13 اولترا که یکی از بهترین مدل‌های شیائومی است، با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۵۳ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.قیمت آیفون ۱۳ نسخه CH همزمان با اتفاقاتی که در روز‌های گذشته در بازار ارز رخ داده، از مرز ۳۵ به حدود ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان تبدیل شده است. آیفون ۱۳ پرو مکس، اما با پارت‌نامبر LAA و ارقام بالای ۱۲۰ میلیون در بازار به‌فروش می‌رسد.

پوکو F۵ شیائومی یکی از بهترین میانرده‌های بازار موبایل است که با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه موقت کمی بیش از ۱۷ میلیون فروخته می‌شود.قیمت پوکو F۵ توسط فروشنده‌های موبایل به طور متوسط ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام می‌شود و شیائومی ۱۳ لایت که در همین بازه قیمت قرار می‌گیرد، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.گلکسی A۵۴ در جمع گوشی‌های سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌هاست و این یکی با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی و هشت گیگابایت حافظه‌موقت حدود ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد.

 ردمی نوت ۱۲ که یکی از پرفروش‌ترین میانرده‌های اقتصادی شیائومی در بازار موبایل است، با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شودA۱۴ ارزان‌تر از ردمی نوت 12 است و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ با ۶۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

 A۳۴ در دسته مدل‌های ۱۱، ۱۲ میلیونی قرار می‌گیرد و خرید ردمی نوت 12 پرو نسخه ۵G کمی بیش از ۱۲ میلیون آب می‌خورد.استپوکو C۴۰ یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای خرید ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار است. با ۳۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و در همین رنج قیمت می‌توانیم از ردمی A۲ پلاس شیائومی اسم ببریم.

گلکسی A۰۴e همین نقش را بین گوشی‌های سامسونگ ایفا می‌کند و می‌شود با سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان سراغ خرید گلکسی A۰۴e نسخه ۳۲ گیگ برویم.گلکسی A۰۴e جزو ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند فعلی بازار موبایل است. با ۳۲ گیگ فضای ذخیره سازی سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و Galaxy A۰۴ که به ۶۴ گیگ فضای ذخیره سازی مجهز است، سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. پوکو C۴۰ در جمع گوشی‌های شیائومی یکی از گزینه‌های اقتصادی است و با ۳۲ گیگ فضای ذخیره سازی سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد