چگونه در تلگرام ویس و ویدیو مسیج یکبار مصرف ارسال کنیم؟

تلگرام اکنون به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی پیام‌های صوتی و ویدیویی یکبارمصرف برای دیگران ارسال کنید‌.

چگونه در تلگرام ویس و ویدیو مسیج یکبار مصرف ارسال کنیم؟
صفحه اقتصاد -

تلگرام با انتشار به‌روزرسانی ژانویه‌ی ۲۰۲۴، قابلیت‌های جدیدی دراختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از جالب‌ترین آن‌ها، امکان ارسال پیام صوتی و ویدیویی یکبار مصرف است؛ بدین‌مفهوم که شخص مقابل فقط یکبار می‌تواند پیام صوتی و ویدیویی شما را بشنود یا تماشا کند.

برای ارسال ویس و ویدیو مسیج یکبار مصرف در تلگرام به‌ترتیب روی نماد میکروفون و دوربین ضربه زده و سپس انگشت خود را رو به بالا بکشید تا نماد view-once نمایش داده شود.

روش ارسال ویس یکبار مصرف در تلگرام

۱. ابتدا در صفحه‌ی چت با شخص مقابل روی نماد میکروفون در پایین جعبه‌ی پیام ضربه زده و نگه‌دارید و سپس انگشت خود را به‌سمت بالا بکشید تا نماد پیام یکبار مصرف به‌شکل دایره‌ای که عدد یک روی آن قرار دارد نمایش داده شود و درنهایت روی این نماد ضربه بزنید.

۲. اکنون ضبط پیام آغاز خواهد شد؛ پس‌از پایان، روی دکمه‌ی ارسال ضربه بزنید.

ارسال پیام صوتی یکبار مصرف در تلگرام
ارسال پیام صوتی یکبار مصرف در تلگرام

کار تمام است و هنگامی‌که شخص مقابل پیام صوتی یکبار مصرف شما را باز کند، آن پیام به‌طور خودکار برای همیشه حذف خواهد شد. در ویدیوی زیر نیز می‌توانید روش عملکرد ویس مسیج یکبار مصرف در تلگرام را تماشا کنید.

روش ارسال ویدیو مسیج یکبار مصرف در تلگرام

۱. ابتدا در صفحه‌ی چت با شخص مقابل روی نماد دوربین در پایین جعبه‌ی پیام ضربه زده و نگه دارید و سپس انگشت خود را به‌سمت بالا بکشید تا نماد پیام یکبار مصرف به‌شکل دایره‌ای که عدد یک روی آن قرار دارد نمایش داده شود و سپس روی این نماد ضربه بزنید.

۲. دوربین سلفی گوشی در این مرحله فعال و ضبط پیام ویدیویی آغاز می‌شود. پس‌از پایان پیام روی دکمه‌ی ارسال ضربه بزنید.

ارسال پیام ویدیویی یکبار مصرف در تلگرام
ارسال پیام ویدیویی یکبار مصرف در تلگرام
ارسال پیام ویدیویی یکبار مصرف در تلگرام

به‌همین سادگی پیام ویدیویی یکبار مصرف ارسال کردید. پس‌از اینکه شخص مقابل پیام شما را باز کند به‌طور خودکار برای همیشه حذف خواهد شد.

روش ارسال عکس و ویدیو یکبار مصرف در تلگرام

تلگرام علاوه‌بر امکان ارسال ویس و ویدیو مسیج یکبار مصرف، امکان ارسال عکس و ویدیوی یکبار مصرف را نیز ازطریق منو فراهم کرده است.

همان‌طور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، برای ارسال یکبار مصرف عکس و فیلم‌های موجود روی فضای ذخیره‌سازی گوشی آیفون، گوشی سامسونگ یا هر دستگاه دیگری که تلگرام روی آن نصب شده است، لازم است پس‌از انتخاب فایل موردنظر روی نماد view-once کنار آن ضربه بزنید تا فعال شود.

منبع: زومیت
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان