گوشی آیفون ۱۴ پرومکس

طراحی آیفون 14 پرو مکس

در بخش طراحی شاید تنها تغییر قابل توجهی که به چشم بیاید تبدیل ناچ به یک کپسول در بالای صفحه و البته معرفی رنگ جدید بنفش است.

گوشی آیفون 14 پرومکس
صفحه اقتصاد -

اما خیلی نمی‌توان تغییرات کمی که اپل به طراحی و کیفیت ساخت آیفون طی چند سال اخیر داده است را مورد انتقاد قرار داد. طراحی این گوشی‌ها هرسال تغییرات اندکی داشته و در هر مدل نسبت به مدل قبلی بهبود پیدا کرده است. تا جایی که حالا می‌توان گفت آیفون 14 پرو مکس از لحاظ طراحی هیچ عیب و ایرادی ندارد که اپل بخواهد با انجام تغییراتی آن را برطرف کند.

اپل از iphone 11 از یک زبان طراحی در گوشی‌های خود استفاده کرده و بعید هم هست به این زودی‌ها دست از این طراحی بکشد.

به‌خصوص حالا که همان نقاط ضعف اندک مثل ناچ صفحه نمایش که بارها و بارها مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفته بود حالا جای خود را به یک کسپول کوچک داده است.

اما این کپسول ثابت نیست و اپل آن را «جزیره داینامیک» می‌نامد. داینامیک بودن آن یک ترفند نرم‌افزاری منحصر به فرد است که توانسته یک نقطه ضعف اساسی را به ویژگی کاربردی تبدیل کند. این قسمت از دو حفره جداگانه تشکیل شده که یکی برای دوربین سلفی است و دیگری به سنسور فیس آیدی اختصاص دارد.

پیکسل‌های بین این دو حفره تقریبا همیشه خاموش هستند به جز برخی مواقعی که میکروفون یا دوربین گوشی فعال است. اگر این کپسول را زیر نور مستقیم قرار دهید کاملا می‌توانید ساختار آن را مشاهده کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر درباره دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس به فروشگاه چیا تل مراجعه کنید.

اپل معمولا تغییر چندان زیادی در طراحی و شکل و شمایل گوشی‌های جدید آیفون ارائه نمی‌کند.

چند نسل گذشته تقریبا شبیه یکدیگر بوده‌اند. البته اگر برای اولین بار این دستگاه را در دست خود بگیرید، شاید ماژول دوربین پنل پشتی آن نیز کمی بزرگتر از قبل به‌نظر برسد.

 

<image: https://cdn.triboon.net/media/online_editor/tmp_images/13c8913c-c9d8-461c-bd40-69c073aca309.jpg>

نمایشگر گوشی iphone14 promax

پنل نمایشگر ۱۴ پرو مکس می‌تواند روشنایی فوق‌العاده‌ی 2000 نیت ارائه دهد و عملاً حتی در صورتی که نور مستقیم آفتاب هم به آن بتابد هیچ مشکلی برای مشاهده‌ی محتوای آن نخواهید داشت.

این مدل از قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم پشتیبانی می‌کند، ولی سبک این ویژگی در آیفون 14 پرو مکس با گوشی های دیگر متفاوت است و عملاً حتی در این حالت هم تصویر زمینه‌ی شما را نمایش می‌دهد.

در این حالت رفرش ریت نمایشگر ایفون ۱۴ پرومکس به 1 هرتز می‌رسد که باعث می‌شود در مصرف انرژی هم تا اندازه‌ی زیادی صرفه جویی شود.

برای خریدگوشی آیفون ارزان می توانید به سایت معتبر ما مراجعه فرمایید.

قدرتمند ترین محصول آپل در حال حاضر آیفون 14 پرو مکس است.

دوربین iphone14 promax

ممکن است این سوال برای بسیاری از شما ایجاد شود که چگونه یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در سال ۲۰۲۲ می‌تواند به یک ویژگی تاثیرگذار برای آیفون ۱۴ پرو مکس تبدیل شود.

خصوصا در شرایطی که بسیاری پرچمداران و حتی میان رده‌های اندرویدی امروزه از دوربین‌هایی با رزولوشن بالاتر از آیفون استفاده می‌کنند.

آیفون 13 پرو مکس با یک دوربین فقط 12 مگاپیکسلی تمام برند های تلفن همراه را به چالش کشید!

اپل موفق شد تمام این اتفاقات را تنها با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی رقم بزندحال تصور کنید آیفون ۱۴ پرو مکس به یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

جزیره پویادر آیفون 14 پرو مکس

جزیره پویا را باید غیرقابل انتظارترین و هیجان‌انگیزترین تغییر در آیفون 14 پرو مکس دانست.

اپل بار دیگر خلاقیت مثال‌زدنی آیفون را به رخ رقبا کشید

با ظهور آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ ​​پرو مکس، فناوری جدیدی در iOS وجود دارد که اپل آن را جزیره پویا می‌نامد.ممکن است این نامگذاری کمی عجیب به نظر برسد، اما اگر قصد خرید یک آیفون ۱۴ پرو یا ۱۴ پرو مکس را دارید، بهتر است از تمامی ویژگی‌های جدید آن مطلع باشید تا به نحو احسن از آن استفاده کنید.

 

باتری 14 پرو مکس

آیفون 14 پرو مکس دارای باتری 4323 میلی آمپر ساعتی است باتری این گوشی اپل 2022 حدود 29 میلی آمپر افت داشته است.

امکان ماندگاری شارژ را برای ارائه عملکرد پایدار در طول 24 ساعت شبانه روز فراهم آورده است.

چند نشانه که به ما نشان میدهد باتری ما نیاز به تعویض دارد؟

درصد سلامت باتری ( کمتر از ۸۰ درصد )

شارژ خالی کردن سریع

خاموش شدن گوشی آیفون

باد کردن باتری

برای خرید آیفون 14 پرومکس با قیمت باور نکردنی به سایت چیا تل مراجعه کنید.

 سیستم عامل iphone 14 promax

تغییر جدیدی که با آیفون های نسل 13 تا حدودی استارت خورد، انگار قراره تبدیل به یه روند بشه و فقط نسخه های پرو نسل های جدید گوشی های آیفون قرار به پردازنده های جدید مجهز بشن و نسخه های معمولی باید به نسخه سال پیش بسنده کنن و اختلاف این سری گوشی ها رو بیشتر از قبل کرده.

در استفاده معمولی همه چی روون و خوب و بدون هیچ مشکلی اجرا میشه.

بازی های جدید و با گرافیک بالا هم با فریم خیلی خوب و بدون هیچ لگ و مشکلی اجرا میشن و به خاطر مدیریت خیلی خوب دما از افت کیفیت و کاهش فریم و لگ زدن توی بازی بلند مدت خبری نیست و این تراشه با کمترین کاهش قدرت و با افزایش دمای معقول به کارش ادامه میده.

گوشی آیفون 14 پرو مکس در 4 نسخه با 6 گیگ رم و در حافظه های ذخیره سازی 128/256/512 و 1TB حافظه از نوع NVMe عرضه شده و تغییر خاصی در کانفیگ های عرضه شده دیده نمیشه.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد