لیلا اوتادی و مجتبی شفیعی در مسابقه چیدمانه

مسابقه چیدمانه با حضور سلبریتی های مشهور ایرانی به تازگی پخش خود را از شبکه نمایش خانگی با اجرای لیلا اوتادی که اولین اجرایش به عنوان مجری می باشد آغاز شده و یک رئالیتی شو کاملا جذاب و دیدنی خواهد بود.

لیلا اوتادی و مجتبی شفیعی در مسابقه چیدمانه
صفحه اقتصاد -

به تازگی رئالیتی شو متفاوتی دیگر به کارگردانی ایرج طایفه و نویسندگی رحیم بهبودی‌ فر پخش خود را از شبکه نمایش خانگی اغاز کرده است.

مسابقه چیدمانه

سریالی ایرانی در قالب رئالیتی شو چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و نویسندگی رحیم بهبودی‌ فر ساخته شده است. تهییه‌ کننده این اثر سید جواد هاشمی و لیلا اوتادی گرداننده آن است.

ژانر این اثر رئالیتی شو، گیم شو و مسابقه است. اگر درباره تاریخ شروع رئالیتی شو چیدمانه کنجکاو هستید، باید بگوییم که این مجموعه از تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ شروع شد. تعداد قسمت های رئالیتی شو چیدمانه هنوز مشخص نشده و تنها قسمت اول آن انتشار پیدا کرده است. چیدمانه هر دوشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌ شود.
چیدمانه در واقع اولین برنامه چیدمان و دکوراسیون ایرانی است که با حضور جمعی از سلبریتی‌ ها و هنرمندان برگزار می‌ شود. در هر قسمت با قرعه‌ کشی دو فرد برای مسابقه دادن انتخاب می‌ شوند. آن‌ها باید مرحله به مرحله چالش‌ هایی را اجرا کنند که موفقیت در چالش‌ ها برایشان امتیاز می‌آورد.
سپس فضایی برای آن‌ ها فراهم می‌ شود که با توجه به امتیازات در حد توان خود از قسمت بازار مسابقه خرید کنند و کار دکوراسیون فضا را انجام دهند.
در نهایت سه داور مسابقه صمد سلیمان زاده سازنده پروژه های ساختمانی، سروناز شریفی مهندس معمار و بهار ضیا طراح داخلی درباره دکور آن‌ ها قضاوت می‌ کنند و هم چنین در انتخاب‌ ها مردم نیز دخالت دارند.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر ایرانی در ۱۴ مرداد ۱۳۶۳ به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۸۱ با فیلم چشمان سیاه آغاز کرد. این هنرپیشه به طور کلی به عنوان نقش‌ های مکمل یا فرعی در آثار مختلف حضور پیدا کرده است و در فیلم‌ های پرطرفداری هم چون زن‌ ها فرشته‌ اند، پسر آدم، دختر حوا، به دنبال خوشبختی، اخراجی‌ ها ۳، مالیخولیا، کاتیوشا و پسرکشی که جز آثار معروف بودند، نقش‌ آفرینی کرد.
خانم اوتادی در سریال‌ هایی همچون آخرین گناه، زخم، آرام می‌گیریم، گاندو، دیو و ماه پیشونی و نیوکمپ حضور داشته و اکنون رئالیتی شو چیدمانه لیلا اوتادی در حال پخش است که او به عنوان گرداننده یا مجری در سریال حضور دارد.

بیوگرافی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی بازیگر و کمدین اهل ایران در ۷ مهر ۱۳۶۷ به دنیا آمد. این بازیگر کار خود را از سال ۱۳۸۹ شروع کرد و در تئاتر حضور پیدا کرد تا اینکه در فضای مجازی با گروه زودنیوز دیده شد و سریال آخرین روز زمستان نیز از آثار درون کارنامه هنری محسوب می‌ شود.

وی در واقع تنها بازیگر مسابقه چیدمانه است و در آیت م‌های مختلف به عنوان یک کاراکتر در برنامه حضور پیدا می‌ کند تا به آن دقایقی کمدی اضافه کند.

نکته های درباره مسابقه چیدمانه

در اولین تیزر رسمی برنامه چیدمانه که اخیرا منتشر شده است خانم لیلا اوتادی در حال دکوراسیون یک خانه دیده می شوند. این برای بار است که خانم لیلا اوتادی اجرای یک برنامه را بر عهده گرفته است.

در این برنامه مجتبی شفیعی در نقش های متفاوتی حضور خواهد شد و با گریم های مختلف در هر قسمت حضور پیدا خواهد کرد.

در قسمت های مختلف این برنامه هنرمندانی همچون نیما شاهرخ شاهی، مریم مومن، عبدالله ورا، نیوشا ضیغمی، یوسف تیموری، متین ستوده، محمد نادری، سرنا امیری، شکیب شجره، آشا محرابی، باربد بابایی، حدیث میر امینی، میثم درویشان پور، صحرا اسداللهی، ارسلان قاسمی، الهام حمیدی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیر سلیمانی، محیا دهقانی، پژمان بازغی، و … حضور خواهند داشت و در بخش مسابقه و گفت و گوی جذاب آن شرکت خواهند داشت.

گفتنی است چیدمانه به تازگی کار خود را شروع کرده و به نظر برنامه متنوع و متفاوتی باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محمدمعصومی


    چیدمانه
    مجسمه لولو
    چوبین دروغین زرین شکست
    بیابان
    داغ صحرا
    زمین سوخته
    سرد سرد
    سکوت
    فریاد
    سکوت در دیدن
    نقش انسانها
    هادی کمالی
    فیلم پوست شیر
    داغ صحراست
    دریا و ساحل آرام

  • محمدمعصومی

    عکس هنری
    حرکت اول
    شاکردوست اوتادی
    سرخ حصار
    آبی و سبز
    آسمان آبی زمین سبز
    رنگارنگ رنگین کمان
    کماندار
    اهل رزم
    ببر و پلنگ
    نه دنبال جنگ
    دیدن و فهمیدن
    گرگ زخمی
    سرزمین
    زنده ماندن
    حق دفاع
    عدالت حرف خداست

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد