هانیه غلامی بازیگر نقش طلعت در سریال رحیل کیست؟

بازیگر و مدل مشهور که دختر لادن سلیمانی بازیگر می باشد که با بازی در سریال همه چیز آنجاست به شهرت رسید و در سریال رحیل به کارگردانی مسعود آب پرور در نقش طلعت بازی کرده است.

هانیه غلامی بازیگر نقش طلعت در سریال رحیل کیست؟
صفحه اقتصاد -

هانیه غلامی بازیگر جوان کشورمان در تازه ترین کار هنری خود در سریال رحیل در نقش طلعت بازی کرده و در مصاحبه ای درباره این سریال و نقش آفرینی خود به عنوان طلعت دختری نوجوان که از زنان اندرونی می باشد صحبت کرده است.

بیوگرافی هانیه غلامی

هانیه غلامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 12 بهمن ماه سال 1373 در تهران متولد شد.

این بانوی بازیگر در خانواده ای هنرمند متولد شد و مادرش در زمینه بازیگری فعالیت میکرد اما هرگز علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نداشت.

هانیه غلامی و مادرش

هانیه غلامی دوران دبیرستان در رشته تجربه تحصیل کرد اما در سال پیش دانشگاهی تغییر رشته داده و کنکور انسانی داد و در رشته روانشناسی بالینی پذیرفته شد و در این رشته فارغ التحصیل شد.

هانیه غلامی

این بازیگر سینما و تلویزیون علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس هم تبحر دارد و از دیگر نکات قابل ذکر درباره او تسلطش به زبان انگلیسی و علاقه به ورزش است که این علاقه از دوران کودکی او وجود داشت و باعث کسب مقام در رشته کاراته برای او شده بود.

هانیه غلامی و پدرش

این بانوی بازیگر رابطه بسیار خوبی با خاله اش ثمین دارد و به دلیل اختلاف سنی خیلی کمی که میان آنها است رابطه آنها بیشتر به شکل دو خواهر است و همواره در کنار هم هستند.

لادن سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مادر هانیه غلامی است.

هانیه غلامی و مادرش

دیدن تصاویری از هانیه غلامی در کنار مادرش لادن سلیمانی برای همه مردم تعجب برانگیز است و کمتر کسی باور میکند که این دو مادر و دختر باشند.

هانیه غلامی و مادرش لادن سلیمانی 17 سال با هم اختلاف سنی دارند و رابطه ای بسیاری صمیمانه و دوستانه دارند و خانم بازیگر مادرش را بیرون از خانه به اسم صدا میکند چرا که پذیرش مادر و دختر بودن آنها برای مردم سخت است و با سوالات زیادی مواجه میشوند.

ماجرای ازدواج هانیه غلامی

بهمن ماه سال 95 بود که خبرهایی از نامزدی هانیه غلامی منتشر شد و 22 اردیبهشت ماه سال 96 بود که هانیه غلامی تصاویری از مراسم ازدواجش را به اشتراک گذاشت و این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد.

هانیه غلامی و همسرش

ماجرای آشنایی هانیه غلامی و همسرش به یک کلاس زبان بازمیگردد. این زوج در کلاس زبان چند ماهی با هم همکلاسی بودند و بعد از چند ماه پیشنهاد ازدواج از سمت آقای پناهی مطرح شد و این آشنایی خانوادگی به ازدواج ختم شد.

گفتگو با هانیه غلامی در رابطه با سریال رحیل

هانیه غلامی می‌گوید بازخوردهای مردم نسبت به سریال رحیل خوب بوده است، برای بازیگر ظاهر شدن در نقشهای تاریخی چالش زا است. ادبیات، رسوم و نوع لباس پوشیدن مردم در دوران قاجار جذاب و متفاوت بوده است.

سریال رحیل به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و کارگردانی مشترک مسعود آب‌پرور و رامین عباسی‌زاده از جمله آثار نمایشی تلویزیون در سال های اخیر است که داستانی جذاب را در قالب یک درام تاریخی در پیش چشم مخاطبش قرار می‌دهد.

سریالی که زنان پیش‌برنده درام آن هستند و حضور کنش‌مندی را تجربه می‌ کنند. زنان اندرونی بخش مهمی از ظرفیت داستانی سریال رحیل را رقم می‌ زنند.

یکی از این زنان اندرونی طلعت با بازی هانیه غلامی است که دختر یکی از بزرگترین نقاشان عهد قاجاریه است. دختری بااراده که به کمک و حمایت محا تلاش می‌ کند مجلس تعزیه زنانه‌ای در اندرونی برپا کند.

در سریال زخم همکاری موثری با مسعود آب پرور داشتید. آیا حضور در سریال رحیل را به دلیل این همکاری موفق قبول کردید یا وجوهات نقش طلعت و تاریخی بودن سریال برایتان مهم بود؟

از قبل علاقه داشتم در یک سریال تاریخی بازی کنم تا تجربه ایفای نقش در زمان و مکانی مجزا از این دوران را حس کنم و با توجه به داستان جذاب رحیل این پیشنهاد کاری را قبول کردم.

ضمن اینکه همکاری قبلی با آب پرور هم در رسیدن به حس مشترک یاری ام کرد و در عین حال حضور رامین عباسی‌زاده تهیه‌کننده سریال که طراح اصلی سریال بود با توجه به سابقه قابل اعتنا در تلویزیون، خیلی راضی کننده بود از منظر افزایش تجربیات.

به نظر شما چرا در سال های اخیر سریال های تاریخی مثل همین سریال رحیل با استقبال خوب مردم روبه رو می‌شوند؟

برای نسل ما که آن دوران را تجربه نکرده شناخت از دوران اواخر قاجاریه با عکس‌ها و کتاب‌هایی که از این دوران باقی مانده صورت گرفته است و از این حیث مقطع تاریخی جذابی برایمان است.

ادبیات ، رسوم و نوع لباس پوشیدن مردم در آن دوران جذاب و متفاوت بوده است و برای بازیگر هم ظاهر شدن در نقشهای تاریخی چالش زا است.

قاجار دوره ای است که خیلی از ما دور است و برای من خیلی جذاب بود در قالب چنین نقشی بروم و لباس های زنان آن دوران بر تن کنم و به زبان آنها گویش داشته باشم و خودم را در موقعیت زنان آن دوران قرار دهم.

طلعت را چگونه شخصیتی دیدید؟

طلعت دختری نوجوان و در سن ۱۶ سالگی است و پدرش مرشد حبیب از هنرمندان بزرگ نقاش آن دوران بوده است…

دختری که اهتمام می ورزد در راه اندازی تعزیه مشارکت داشته باشد؟

بله ؛ دختری است که با محا همراه می شود و معین البکائی تعزیه را برعهده می گیرد. با فرهاد نقدعلی نویسنده سریال که درباره این قضیه صحبت کردم و گفتم که چقدر جالب است دختری ۱۶ ساله بتواند چنین کار مهمی را انجام بدهد ایشان خودش هم به قرائن موجود در این باره اشاره کرد.

ورای این قضیه، تعزیه و جانمایی اش در قالب درام داستانی سریال هم برایم جلب توجه کننده بود چون به هر حال تعزیه گونه ای از هنرهای نمایشی است که سالها قبل از راه اندازی تئاتر مدرن در ایران بوده و حتی در بسیاری از روستاها اجرا می‌شده.

در سیر داستانی سریال رحیل می‌بینیم که طلعت کنیز مورد وثوق و اعتماد محا است. او چگونه این اعتماد را به دست آورده است؟

محا دختر مهربانی است و بر عکس سایر شاهزادگان خلق و خوی نخوت آمیز ندارد و گرم و صمیمی است. او با همه خوب است و رابطه صمیمانه برقرار می کند و در نتیجه زنان اندرونی هم محا را دوست دارند و سعی می‌کنند به او کمک کنند.

شما از جمله بازیگران جوان سریال رحیل هستید که در کنار بازیگران باتجربه مثل ثریا قاسمی، نسیم ادبی و…،نقش آفرینی خوبی در سریال داشتید. حضورتان را در سریال چگونه ارزیابی می کنید؟

بازخوردهای مردم نسبت به سریال رحیل خوب بوده است و شخصا نقش خودم در سریال را دوست دارم. سریال هایی از جنس رحیل چون بر مدار اصول کلاسیک داستان پردازی، تولید شده اند بتدریج مخاطبان بیشتری نیز پیدا خواهند کرد. وسواس و ظرافتی که حین دکوپاژ و تمرینات قبل از ضبط در این سریال از رامین عباسی‌ زاده و مسعود آب‌پرور دیدم واقعا قابل تأمل بود.

ابدا تعجیل در کار ندیدم و همه چیز سر فرصت و با حوصله فراوان پیش رفت و نتیجه هم کاری است که هم داستان گویی خوبی دارد و هم پر است از میزانسن های چند بُعدی و پیچیده است.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد