ماجرای بحث برانگیز ازدواج مریم مومن + بیوگرافی

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون تصویری منتشر کرده که بحث برانگیز شده است و بسیاری را به این شک انداخته که او ازدواج کرده یا نه.

ماجرای بحث برانگیز ازدواج مریم مومن + بیوگرافی
صفحه اقتصاد -

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون تصویری منتشر کرده که  در این تصویر حلقه یا انگشتری در انگشت حلقه خود به دست دارد که بسیاری را به این شک انداخته که او ازدواج کرده یا نه. او قبلا در برنامه کودک شو شرط ازدواجش را تنها دوست داشتن اعلام کرده بود و اکنون عکسی که منتشر کرده بحث برانگیز شده است.

برخی از کاربران نوشته اند که مریم مومن در این تصویر به صورت تعمدی خواسته حلقه توی دستانش را به مخاطبان نشان دهد.

البته برخی دیگر نوشته اند اینکه یک حلقه یا انگشتر توی دستان این بازیگر است لزوما به معنای متاهل شدن او نیست. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید مریم مومن به این صحبتها چه واکنشی نشان می‌دهد.

ازدواج مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن تک فرزند خانواده می باشد گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.

اصالت مریم مومن

مریم مومن در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و همیشه با افتخار می گوید که تورک زبان هستم.

علایق مریم مومن

مریم مومن به سوارکاری علاقه دارد و برای سریال بانوی عمارت یاد گرفت از کودکی عاشق اسب یونیکورن (تک شاخ) است و اتاقش پر از عکس های این اسب رویایی است. و از بچگی علاقه زیادی به لواشک و آلوچه خشک دارد و به گفته خود معتاد ایناست.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • شهروند تهرانی

    فکر کنم خانم مریم مومن نامزد کردند ولی هنوز اعلام نکردن. ، چون به نظر میرسه حلقه دستشون هست . حالا چرا علنی نمیکنند الله و اعلم .

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد