اسامی بازیگران سریال قهوه ترک + خلاصه داستان

جایگزین پوست شیر در فیلم نت کدام سریال است؟ زمان پخش سریال قهوه ترک، اسامی بازیگران سریال قهوه ترک همراه با خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال قهوه ترک + خلاصه داستان

صفحه اقتصاد - سریال قهوه ترک از تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم « فیلم‌نت » است. سریال ایرانی قهوه ترک قرار است به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه از پلتفرم فیلم نت پخش شود

فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

فیلمرداری سریال قهوه‌ترک اکثرا در کشور ترکیه انجام شده و داستان سریال در ترکیه دنبال می شود.

اسامی بازیگران مجموعه نمایش خانگی قهوه ترک

حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، سارا رسول زاده، پیام احمدی نیا و بهاره کیان افشار بازیگران مطرح این سریال می‌باشند.

امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران ) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

حامد بهداد (زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲) بازیگر اهل ایران است نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

مجتبی پیرزاده (زاده‌ی ۱۱ دی ۱۳۶۴ _ تهران) بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون می‌باشد.

سارا رسول زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. سارا رسول زاده مجری و بازیگر خوب کشورمان اصالتاً تبریزی است. سارا رسول زاده دارای مدرک مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران است و البته او بعداً در راستای علاقه خود در زمینه کارگردانی نیز تحصیل کرد.

خلاصه داستان سریال قهوه‌ترک

در خلاصه داستان سریال قهوه‌ترک آمده است که می شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چوت تریجح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن!

اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم…

  • تهیه کننده : محمد شایسته
  • نویسنده : محمد رضایی
  • براساس طرحی از : نغمه ثمینی و محمد رضایی راد
  • کارگردان : علیرضا امینی
  • زمان پخش سریال جدید قهوه ترک : هر چهارشنبه
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان