پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ | طلا و سکه سه شنبه پرواز می کند؟

در این خبر به پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ | طلا و سکه سه شنبه پرواز می کند؟
صفحه اقتصاد -

امروز در گزارش رسانه ما، به جزئیات تغییرات قیمت طلا ، قیمت سکه، سکه امامی، سکه بهار آزادی، سکه گرمی، نیم سکه و ربع سکه و... در بازار روز دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ و پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۸ آبان ماه پرداخته شده است. 

قیمت ‌انس طلا در بازار آزاد امروز

امروز قیمت ‌انس طلا در بازار آزاد دوشنبه ۷ آبان تا لحظه نگارش این قیمت برابر با دو هزار و هفتصد و بیست و نه تومان است. و روز یکشنبه قیمت انس طلا ۲،۷۴۸ تومان بوده است. که نشان از افت انس طلا می باشد. 

قیمت ‌سکه گرمی در بازار آزاد امروز

به گزارش خبرنگار صفحه اقتصاد، امروز قیمت ‌سکه گرمی در بازار آزاد برابر با شش میلیون و سیصد و بیست هزار تومان است. این درحالی است که قیمت سکه گرمی روز گذشته شش میلیون و صد و نود هزار تومان بوده است. که این رقم از رشد این قیمت خبر می دهد. 

قیمت ‌یک گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد امروز

قیمت ‌یک گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد روز دوشنبه تا لحظه نگارش این خبر برابر با چهار میلیون و چهارصد و نود و دو هزار و هشتصد و بیست تومان است. این قیمت نسبت به روز یکشنبه که قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار چهار میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار و سیصد و بیست تومان بوده است. که افزایش اندک قیمت طلای ۱۸ عیار را نشان می دهد. 

قیمت ‌ربع سکه در بازار آزاد امروز

روز دوشنبه، قیمت ‌ربع سکه در بازار آزاد برابر با هفده میلیون و هشتصد و پنجاه تومان است. درحالی که روز گذشته قیمت ربع سکه هفده میلیون و پونصد هزار تومان بوده است. که روز دوشنبه قیمت ربع سکه سیصد هزار تومان افزایش داشته است. 

قیمت ‌مثقال طلا در بازار آزاد امروز

در این روز قیمت ‌مثقال طلا در بازار آزاد دوشنبه ۷ آبان تا لحظه نگارش این قیمت برابر با نوزده میلیون و چهارصد و شصت هزار تومان است. و قیمت مثقال طلا روز یکشنبه هجده میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان بوده است. که امروز قیمت مثقال طلا نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. 

قیمت ‌نیم سکه در بازار آزاد امروز

امروز قیمت ‌نیم سکه در بازار آزاد دوشنبه تا لحظه نگارش برابر بیست و هفت میلیون و هشتصد و پنجاه تومان است. این درحالی است که روز یکشنبه قیمت نیم سکه بیست و هفت میلیون و پونصد هزار تومان بوده است. که سیصد و پنجاه هزار تومان صعود کرده است. 

قیمت ‌سکه بهار آزادی در بازار آزاد امروز

امروز در بازار آزاد دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ قیمت ‌سکه بهار آزادی برابر با چهل و هفت میلیون و هفتصد و سی هزار تومان است. و این رقم نسبت به روز گذشته که قیمت سکه بهار آزادی چهل و شش میلیون و پونصد و بیست هزار تومان بوده است. بیش از یک میلیون تومان رشد پیدا کرده است. 

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز

امروز قیمت ‌سکه امامی در بازار آزاد دوشنبه  آبان ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش قیمت برابر با پنجاه و دو میلیون و پونصد و هشتاد هزار تومان است. این درحالی است که نسبت به روز قبل خود که قیمت سکه امامی پنجاه میلیون و چهارصد و نود هزار تومان بوده است. بیش از دو میلیون تومان افزایش یافته است. 

قیمت ها بصورت لحظه ای اعلام شده است اما طبق بررسی های صفحه اقتصاد از اول روز امروز تاکنون قیمت طلا و افزایش پیدا کرده است. 

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ 

به گزارش صفحه اقتصاد، براساس روند صعودی قیمت طلا و سکه در یکی دو روز اخیر احتمال ادامه افزایش این قیمت ها وجود دارد. 

طلا و سکه صعود می کند؟ طلا گرد و خاک به پا می کند؟ 

جدیدترین وضعیت قیمت طلا و سکه و پیش بینی قیمت طلا و سکه را در صفحه اقتصاد دنبال کنید. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد