صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

حسابی طلا ۱۸ عیار سقوط کرد؟ / قیمت طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳

در این گزارش به قیمت طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

حسابی طلا ۱۸ عیار سقوط کرد؟ / قیمت طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

در گزارش امروز به جزئیات تغییرات قیمت طلای ۱۸ عیار، انس طلا، مثقال طلا، سکه امامی، سکه بهار آزادی، سکه گرمی، نیم سکه و ربع سکه در بازار روز یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است. 

امروز قیمت مثقال طلا به چه رقمی رسید؟ مثقال حسابی سقوط کرد؟ 

سکه امامی روز یکشنبه گران شد؟ امروز قیمت سکه بهار آزادی به کجا رفت؟ امروز طلای ۱۸ عیار به کجا پرواز کرد؟ طلا امروز بال و پر گرفت یا سکه؟ امروز مثقال طلا صعودی شد یا نزولی؟ انس طلا به سمت صعود حرکت کرد یا سقوط؟ 

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز تا چقدر فرو ریخت؟ طلای ۱۸ عیار ویران شد؟ 

امروز در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ قیمت ‌یک گرم طلای ۱۸ عیار تا لحظه نگارش این قیمت برابر با چهار میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار و سیصد و بیست تومان است . این درحالی می باشد که روز گذشته قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار چهار میلیون و پونصد و نود و هشت هزار و پونصد و پنحاه هزار تومان بوده است که نشان از ریزش قیمت طلا تا این لحظه است. 

قیمت انس طلا به شدت ریزش پیدا کرد؟ انس طلا چقدر شد؟ 

امروز همچنین قیمت ‌انس طلا در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ برابر با دو هزار و هفتصد و چهل و هشت تومان است . درحالی که دیروز قیمت انس طلا دو هزار و هفتصد و چهل و سه تومان بوده است. که کاهش قیمت انس طلا نسبت به روز شنبه تا لحظه نگارش این قیمت است. 

مثقال طلا امروز صعود کرد یا حسابی ریزش کرد؟ 

گفتنی است که قیمت ‌مثقال طلا در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ برابر با هجده میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان است که این رقم در لحظه نگارش نسبت به روز گذشته که قیمت مثقال طلا نوزده میلیون و نهصد و بیست هزار تومان بوده است حدود نهصد و هفتاد هزار تومان تا بدین لحظه ریزش داشته است. 

سکه بهار آزادی امروز با چه قیمتی معامله شد؟ سکه اوج گرفت؟ 

امروز در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ قیمت ‌سکه بهار آزادی تا لحظه نگارش این قیمت برابر با چهل و شش میلیون و پونصد و بیست هزار تومان است. این درحالی می باشید که قیمت سکه بهار آزادی نسبت به روز شنبه که قیمت سکه بهار آزادی چهل و هشت میلیون و هفتصد و سی هزار تومان بوده است. تا این لحظه بیش از دو میلیون تومان قیمت سکه بهار آزادی سقوط کرده است. 

قیمت سکه امامی امروز با چه قیمتی خرید و فروش شد؟ سکه چقدر شد؟ 

امروز قیمت ‌سکه امامی در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش این قیمت برابر با پنجاه میلیون و چهارصد و نود هزار تومان است که نسبت به روز گذشته که قیمت سکه امامی پنجاه و چهار میلیون و دویست و نود هزار تومان بوده است. بیش از سه میلیون و نیم افت قیمت داشته است. 

وضعیت بازار طلا و سکه امروز چگونه گذشت؟  طلا و سکه سقوط کردند؟ سکه گرمی چقدر شد؟ 

براساس بررسی صفحه اقتصاد، قیمت ‌سکه گرمی نیز امروز در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش این قیمت برابر با شش میلیون و صد و نود هزار تومان است. و این درحالی است که این رقم نسبت به روز شنبه که قیمت سکه گرمی شش میلیون و پونصد و ده هزار تومان بوده است. این قیمت نیز با کاهش روبرو بوده است. 

طلا و سکه از کجا سر در آوردند؟  سکه ویران کرد؟ 

براساس بررسی خبرنگار صفحه اقتصاد قیمت های امروز بازار طلا و سکه تا لحظه نگارش این گزارش با توجه به وضعیت جنگ در منطقه و حمله اسرائیل به ایران با کاهش مواجه شده است. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد