پیش بینی قیمت دلار فردا سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ | آیا قیمت دلار نزولی می‌شود؟

در این خبر به پیش بینی قیمت دلار فردا سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی قیمت دلار فردا سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ | آیا قیمت دلار نزولی می‌شود؟
صفحه اقتصاد -

قیمت دلار آمریکا امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ در بازار ۶۲ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان (0.24 درصد) افزایش یافته است. هر واحد دلار آمریکا ، روز گذشته با قیمت ۶۱.۸۵۰ تومان معامله می شد.

امروز دلار آمریکا در بازار آزاد مانند دیروز با افزایش قیمت روبرو بوده است، قیمت دلار آمریکا که دیروز با افزایش قیمت 600 تومانی به 61,850 رسیده بود، امروز دوشنبه 11 تیر 1403 با افزایش 150 تومانی ( 0.24 درصد) به 62,000 رسید.بالاترین قیمت دلار آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته 62,050 تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم 61,850 تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی دلار آمریکا نسبت به هفته گذشته 1.39 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد دلار آمریکا در شش ماه گذشته حدود 22.05 درصد افزایش یافته است.

معامله گران با توجه به روند کاهشی قیمت تتر در معاملات شبانه و همچنین عقب نشینی دلار در جریان معاملات پشت خطی،‌ پیش بینی می کنند قیمت دلار در بازار امروز مسیر نزولی را در پیش گرفته و در کانال ۶۱ هزار تومان نوسان دهد.

تحلیگران فنی بازار معتقدند قیمت دلار امروز در جریان معاملات بازار مرز مقاومت مهم ۶۲ هزار و ۳۰۰ تومان را پیش روی خود دارد و اگر در شکستن این مرز و تثبیت روزانه بالای آن موفق باشد؛ محدوده مقاومتی ۶۲ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۶۲ هزار و ۷۰۰ تومان را پیش روی خود دارد که محدوده بسیار سختی برای اسکناس آمریکایی محسوب می شود و در صورت شکستن آن، مسیر صعود به کانال های بالاتر هموار خواهد شد. به گفته تحلیلگران دلار همچنین مرز حمایت قوی ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان را در پشت سر خود دارد که مانع کاهش بیشتر قیمت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان