قیمت دلار امروز سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ | پیش ‌بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳

در این خبر به قیمت دلار امروز سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ و همچنین پیش ‌بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

قیمت دلار امروز سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |  پیش ‌بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

قیمت دلار آمریکا امروز سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ در بازار ۵۸.۸۰۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۲۰۰تومان (2.08 درصد) افزایش یافته است. هر واحد دلار آمریکا ، روز گذشته با قیمت ۵۷.۶۰۰ تومان معامله می شد.

امروز دلار آمریکا در بازار آزاد مانند دیروز با افزایش قیمت روبرو بوده است، قیمت دلار آمریکا که دیروز با افزایش قیمت 200 تومانی به 57,600 رسیده بود، امروز سه شنبه 8 خرداد 1403 با افزایش 1200 تومانی ( 2.08 درصد) به 58,800 رسید.بالاترین قیمت دلار آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته 58,800 تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم 58,400 تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی دلار آمریکا نسبت به هفته گذشته 1.82 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد دلار آمریکا در شش ماه گذشته حدود 16.32 درصد افزایش یافته است.

جذابیت خرید دلار افت کرد

به نظر می‌رسد با توجه به سود چشمگیر اوراق و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، فعالان بازارها و سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند در شرایط فعلی که فاصله زیادی تا انتخابات ریاست‌جمهوری نمانده به بازار ورود نکنند؛ زیرا در کنار افزایش سیاست‌های انقباضی، سود صندوق‌های سرمایه‌گذاری را که ۳۲ تا ۳۳ درصد است و به صورت مرکب سود می‌دهند نمی‌توان نادیده گرفت. این عوامل باعث شده بخشی از پول‌های سرگردان که در بازارهای موازی رد و بدل می‌شد به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت سوق پیدا کند.

کارشناسان اقتصادی می‌گویند، مشخص نیست دولت بعدی چه دولتی است و چه سیاستی را قرار است دنبال کند؛ بنابراین بسیاری از سرمایه‌گذاران حاضر به پذیرش ریسک برای سرمایه‌گذاری در بازارهایی مانند دلار نیستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان