مدیر تحقیقات و فناوری شرکت گل گهر خبر داد:

همکاری گل‌ گهر با ۵۰ شرکت دانش‌بنیان برای ارتقاء بهره‌وری

برای ارتقا بهره‌وری و سودآوری بیشتر تاکنون با ۵۰ شرکت دانش بنیان و دانشگاه معتبر کشور قرارداد همکاری‌های علمی و تخصصی منعقد شده است.

همکاری گل‌ گهر با ۵۰ شرکت دانش‌بنیان برای ارتقاء بهره‌وری

مدیر تحقیقات و فناوری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: برای ارتقا بهره‌وری و سودآوری بیشتر تاکنون با ۵۰ شرکت دانش بنیان و دانشگاه معتبر کشور قرارداد همکاری‌های علمی و تخصصی منعقد شده است.

به گزارش صفحه اقتصاد ، امیر حاجی‌زاده مدیر تحقیقات و فناوری گل‌گهر در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران افزود: برای اجرای این قراردادها شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بیش از ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های دانش‌بنیان شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۱۰ سرفصل مهم تقسیم‌بندی شده است، اظهار داشت: امکان‌سنجی‌های استفاده از هوش مصنوعی و بهره‌وری بهینه از باطله‌ها با تولید محصولات جانبی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت گل‌گهر در این ۱۰ سرفصل فعالیت‌های دانش‌بنیان است.
مدیر تحقیقات و فناوری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بیان کرد: استانداردسازی تجهیزات در فرآیندهای تولید کنسانتره سنگ‌آهن و استفاده از روش‌های نوین شناسایی، تحلیل و تلفیق داده‌های اکتشافی و بهینه‌سازی فرآیندهای حفاری و انفجار با رویکردهای جدید از دیگر اهداف شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این حوزه است.
حاجی‌زاده یادآور شد: ایجاد دانش طراحی مفهومی تجهیزات کنسانتره کارخانه‌های سنگ آهن و انجام فرآوری سنگ آهن‌های کم‌عیار و پیچیده از دیگر اقدامات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در زمینه برخورداری از نظام دانش‌بنیان در این شرکت معدنی و صنعتی است.
مدیر تحقیقات و فناوری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تاکید کرد: هدف ما از اجرای این ۱۰ سرفصل مهم در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، ورود اساتید دانشگاه‌ها و محققین کشور به حوزه‌های جدید صنایع معدنی کشور است تا با افزایش بهره‌وری، سودآوری شرکت در آینده تضمین شود.
وی اظهار داشت: در این حوزه‌، ما در نظر داریم با تعریف پروژه‌های صنعت برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بتواند برای آینده نسبت به تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود اقدام کند.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (ایران متافو) با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت‌های خارجی ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا و غرفه فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه آن در سالن ۳۸b این نمایشگاه پذیرای عموم مردم، علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

منبع: ایراسین

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد