قیمت مصالح ساختمانی امروز + قیمت سیمان امروز

در این مطلب از صفحه اقتصاد، به توضیحاتی درباره بررسی قیمت مصالح ساختمانی امروز همراه با قیمت سیمان امروز و همچنین قیمت روان کننده بتن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

قیمت مصالح ساختمانی امروز + قیمت سیمان امروز
صفحه اقتصاد -

فوق روان کننده به عنوان یکی از پرکاربردترین افزودنیهای بتن شناخته می‌شود. فوق روان کننده‌ها با اهداف ویژه به بتن در حال تولید افزوده می‌شوند؛ تا نیارهای بتن را، برآورده نمایند. هر نوع از فوق روان کننده بتن توانایی برآورده کردن تعدادی از نیازهای بتن را دارد و در نهایت از مشکلات خاص احتمالی که ممکن است برای بتن در شرایط مختلف ایجاد شود جلوگیری می‌نمایند. در ادامه نکات مهمی در زمینه این محصول ارائه می‌نماییم، با ما همراه شوید:

فوق روان کننده بتن چیست؟

یکی از عمده دلایلی که از فوق روان کننده‌ها در بتن استفاده می‌شود، بهبود ویژگی‌هایی چون افزایش کیفیت و کاهش نیاز به آب بتن است. بتن با میزان آب مصرفی کمتر می‌تواند دارای ساختار مستحکم‌تری باشد. به‌علاوه در زمان تولید بتن مشکلات احتمالی ممکن است نیاز به روان کردن بتن تا درجه خاصی را ایجاد نماید. فوق روان کننده‌ها دارای پایه‌های آلی و شیمیایی هستند. البته قابل توجه است که اکثر مواد افزودنی بتن آلی هستند؛ تا بتوانند در واکنش‌های انجام شده، اسیدهای هیدروکسید کربوکیلیک سیمان را کنترل کنند. کیفیت این محصولات باید به‌گونه‌ای باشد که کارایی بتن را بهبود بخشد و از مشکلاتی که برای بتن در شرایط متفاوت بتن ریزی ایجاد می‌شود، جلوگیری نماید.

عملیات و آزمون‌های ازمایشگاهی نشان داده است که فوق روان کننده بتن می‌تواند تا حدود ۱۵ درصد از میزان مصرف آب بکاهد. در نتیجه‌ی این ویژگی استحکام و یکنواختی بتن به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. در ساخت بتن مهندسان به این نکته توجه می‌کنند که در صورت‌عدم روان سازی، ذرات سیمان به صورت همگن در تمامی بخش‌های سیال یا دوغاب نخواهند بود، از این رو فوق روان کننده‌ها می‌تواند برای آن‌ها دستیار خوبی جهت بهبود کیفیت بتن باشد.

اگر تمایل به خرید فوق روان کننده بتن از انواع متفاوت را دارید؛ می‌توانید به روش خرید اینترنتی قیمت روان کننده بتن را جستجو و سپس اقدام نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان