ویدیو: دوماهنامه «مبارک» که به همت مدیریت ارتباطات فولاد مبارکه و با هدف آشنایی کودکان با صنعت فولاد، انرژی‌های نو و اصلاح الگوی مصرف منتشر می‌شود

دوماهنامه «مبارک» که به همت مدیریت ارتباطات فولاد مبارکه و با هدف آشنایی کودکان با صنعت فولاد، انرژی‌های نو و اصلاح الگوی مصرف منتشر می‌شود، تاکنون با استقبال گسترده کودکان به‌ویژه فرزندان کارکنان گروه فولاد مبارکه و دانش‌آموزان شهرها و روستاهای منطقه پیرامونی همراه بوده و نامه، نقاشی و روزنامه دیواری های متعددی از طرف مخاطبان برای نشریه ارسال شده است.

ویدیو: دوماهنامه «مبارک» که به همت مدیریت ارتباطات فولاد مبارکه و با هدف آشنایی کودکان با صنعت فولاد، انرژی‌های نو و اصلاح الگوی مصرف منتشر می‌شود
صفحه اقتصاد -

تا کنون بیشترین نامه‌ای که از یک دبستان برای مجله ارسال گردیده، دبستان وحدت روستای اسدآباد بوده است.

به همین بهانه در آغازین روزهای بازگشایی مدارس، تیم تحریریه «مبارک» میهمان این مدرسه شد و یک روز را در کنار دانش‌آموزان با برگزاری کارگاه‌های نقاشی، داستان‌نویسی و تصویرسازی سپری کرد.

بیننده این حضور که نمادی از ارتباط نزدیک نسل آینده با خانواده بزرگ فولاد مبارکه و تأییدی بر نقش‌آفرینی فرهنگی «مبارک» در میان کودکان منطقه است، باشید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه