هرمزگان شریک راهبردی آینده ماست/ ایجاد یک برند بزرگ فولادی در منطقه خلیج فارس

سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، در دیدار با استاندار هرمزگان:با توجه به نگاه راهبردی گروه فولاد مبارکه برای انتقال صنایع انرژی‌بر به سواحل و جلوگیری از بارگذاری جدید صنایع در فلات مرکزی ایران، رویکرد ما نسبت به استان هرمزگان، نگاهی به یک شریک راهبردی برای آینده است.

هرمزگان شریک راهبردی آینده ماست/ ایجاد یک برند بزرگ فولادی در منطقه خلیج فارس
صفحه اقتصاد -

 ما معتقدیم که با تقویت زیرساخت‌های فیزیکی و لجستیکی در این استان و مهم‌تر از آن، با سرمایه‌گذاری بر روی توسعه سرمایه‌های انسانی و آموزش نیروی متخصص بومی، می‌توان هرمزگان را به یک قطب صنعتی تراز اول در منطقه تبدیل کرد.

با توجه به لزوم تکمیل زنجیره ارزش ما اکنون در هرمزگان تا مرحله تولید تختال پیش رفته‌ایم و نگاه راهبردی ما حرکت به سمت مراحل بعدی یعنی تولید ورق‌های فولادی و محصولات با ارزش افزوده بالاتر است تا ضمن پیشگیری از خام‌فروشی، بیشترین ارزش افزوده را در همین منطقه ایجاد کرده و از همین‌جا به بازارهای جهانی صادر کنیم.

به دنبال یک ایده کلان برای تجمیع ظرفیت‌ها و ایجاد یک برند بزرگ فولادی در منطقه خلیج فارس از طریق شراکت‌های استراتژیک میان واحدهای مستقر در جنوب کشور هستیم که این امر می‌تواند قدرت رقابت‌پذیری ایران را در عرصه بین‌المللی به شکل چشم‌گیری افزایش دهد. گروه فولاد مبارکه بر تعهد خود نسبت به تحقق مسئولیت‌های اجتماعی پایبندی کامل داشته و افتتاح هنرستان فولاد هرمزگان را هدیه‌ای کوچک به مردم شریف این استان می‌داند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه