در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان حاصل شد؛
کسب گواهینامه استاندارد ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ISO توسط شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
ممیزی مرحله دوم استاندارد ۱۰۰۰۲ ISO ( رسیدگی به شکایات مشتری ) توسط تیم ممیزی مؤسسه SGS سوئیس در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ برگزار و شرکت فولاد سفیددشت موفق به کسب گواهینامه این استاندارد شد.
محمود محمدی فشارکی، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در این باره گفت: هدف از شرکت در این ممیزی ها، دریافت گواهینامه نیست بلکه قدم گذاشتن در مسیر تعالی شرکت و بهبود مستمر سازمان می باشد.
جمشید علی بابایی، مدیرتکنولوژی و توسعه ضمن تشکر از تیم ممیزی تصریح کرد: رمز موفقیت هر سازمان، تعهد تیم رهبری و کلیه پرسنل در اجرای الزامات سیستم های مدیریتی می باشد.
مجتبی غیوری، مدیر خرید و سرپرست فروش و بازاریابی نیز بیان کرد: رسیدگی به شکایات مشتری و کسب رضایت آنان از ابتدا سرلوحه شرکت فولاد سفیددشت بوده و با دریافت این گواهینامه گامی بلند در تحقق اهداف شرکت برداشته شد.
در همین راستا، غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری مدیر عامل محترم و تلاش های کلیه پرسنل به خصوص پرسنل واحد بازاریابی و فروش افزود: پیادهسازی استانداردهای مدیریتی از سال ۱۳۹۸ با دریافت گواهینامه استاندارد ۹۰۰۱:۲۰۱۵ ISO در زمینه مدیریت کیفیت آغاز و با تلاش و همکاری کلیه مدیران و کارکنان شرکت، استاندارد های مدیریت زیست محیطی (۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ISO)، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی(۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ISO) و مدیریت کیفیت در آزمایشگاه (۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ISO/IEC) نیز پیاده سازی گردیده است. همچنین استاندارد های مدیریت رضایت مشتریان (۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ISO)، مدیریت شایستگی کارکنان(۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ISO)، مدیریت انرژی (۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ISO) و مدیریت امینت اطلاعات (۲۷۰۰۱:۲۰۲۲ ISO/IEC) در حال پیاده سازی می باشد.
نظر شما