واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو):

احیا و فعال سازی ۸۶ معدن بخش خصوصی طی پنج ماهه امسال

مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس اعلام کرد: طی 5 ماهه نخست امسال، 86 معدن کوچک مقیاس بخش خصوصی، احیا و فعال سازی شده یا توسعه یافت.

احیا و فعال سازی 86 معدن بخش خصوصی طی پنج ماهه امسال
صفحه اقتصاد -

عباس جرجانی با بیان این مطلب گفت: طی این مدت برای 83 معدن بسته سرمایه گذاری با حضور معاونان اداره های صمت استان ها تعریف و برای 5 زنجیره ارزش، در حال تهیه طرح امکان سنجی هستیم که برگزاری مناقصه آن در حال انجام است .

وی افزود: در حال حاضر، پایش معادن احیا شده سال های قبل آغاز شده و تاکنون 2 استان مورد بررسی قرار گرفته اند.

مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس تصریح کرد: در صورت راه اندازی معادن غیرفعال، بیش از 192 هزار نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

وی ادامه داد: با همکاری ادارات کل صمت استان ها، در حال بررسی بخشی از معادن غیر فعال هستیم و با کمک مسئولان استانی، تلاش می کنیم معادن با قابلیت احیا شدن را به چرخه تولید برگردانیم.

طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک از سال 96 طی تفاهمنامه ای که بین وزارت صمت، ایمیدرو و خانه معدن و شرکت های میدکو و گل گهر امضا شده، به اجرا در آمده است. پس از ابلاغ این سند، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (به نمایندگی از ایمیدرو) با همکاری سازمان های صمت استان ها، اجرای این طرح را برعهده گرفته است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد