آرمان خالقی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران کیست؟ + بیوگرافی آرمان خالقی

در این خبر به معرفی آرمان خالقی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران پرداخته شده است.

آرمان خالقی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران کیست؟  + بیوگرافی آرمان خالقی
صفحه اقتصاد -

در حکمی که در تاریخ 29 مرداد 1402 صادر شد، آرمان خالقی به عنوان دبیرکل جدید خانه صنعت، معدن و تجارت ایران منصوب شد.

به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، این انتصاب توسط سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس هیئت مدیره خانه صمت، انجام گرفت و با توجه به شایستگی‌ها، تعهد حرفه‌ای و اخلاقی مهندس خالقی، این مسئولیت مهم به وی واگذار شد.

در متن حکم آمده است که خالقی با استفاده از تجربیات گسترده خود در بخش‌های مختلف صنعتی، موظف است تا در راستای تقویت اهداف و مأموریت‌های خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، گام‌های مؤثری بردارد. همچنین، در این حکم بر اهمیت برنامه‌ریزی برای حل چالش‌های موجود در بخش تولید و تقویت نقش صنعت در اقتصاد ملی تأکید شده است.

خالقی پیش از این نیز در سمت‌های مدیریتی مختلف در حوزه صنعت فعالیت داشته و از افراد تأثیرگذار در پیشبرد برنامه‌های حمایتی از تولید و صنعت در کشور محسوب می‌شود.

این انتصاب در راستای ادامه تلاش‌های خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برای ارتقای جایگاه صنعت و توسعه پایدار کشور صورت گرفته است.

پیشنهاد سردبیر

منبع: بازار
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد