در بازدید مدیرعامل «وکغدیر» از شرکت گهرزمین مطرح شد؛

گهرزمین به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های معدنی و فولادی تبدیل خواهد شد

مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با هیئت همراه از قسمت‌های مختلف شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین از جمله معدن، کارخانه‌های تولید کنسانتره و گندله بازدید کرد.

گهرزمین به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های معدنی و فولادی تبدیل خواهد شد
صفحه اقتصاد -

سید ابوتراب فاضل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در پروژه‌های بردسیر و حرکت در مسیر تکمیل زنجیره فولاد، اظهار داشت: فعالیت‌های گهرزمین در پروژه‌های بردسیر بسیار امیدوارکننده است و این شرکت در آینده به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های معدنی و فولادی تبدیل خواهد شد.

وی ضمن اشاره به گسترش فعالیت‌های شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، به بررسی مشکلات اساسی زنجیره فولاد پرداخت و بر موارد کلیدی نظیر سیاست‌گذاری‌های ناپایدار، نوسانات نرخ ارز و چالش‌های لجستیکی و انرژی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر تصریح کرد: چالش‌های انرژی نیازمند تصمیم‌گیری‌های جدی و حمایت‌های دولتی است و حل این مشکلات در کوتاه‌مدت به نظر دشوار می‌رسد.

فاضل با تاکید بر اینکه دولت باید به تعهدات خود پایبند باشد تا سرمایه‌گذاری‌ها به نتیجه برسد، به‌ طور خاص به لزوم تجدیدنظر در حقوق دولتی و بهره‌ مالکانه اشاره کرد و از دولت خواست تا به توسعه و تامین مالی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی همچنین مشکلات تامین مالی با نرخ‌های پایین و عدم توان بانک‌ها در ارائه تسهیلات به علاوه نرخ‌های بالای بازار سرمایه را از دیگر چالش‌های جدی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با اشاره به موفقیت‌های اخیر شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین تحت مدیریت جدید، مطرح کرد: این شرکت در حال حاضر حدود هشت میلیون تن کنسانتره و هفت میلیون تن گندله تولید می‌کند. مگامدول اسفنجی این شرکت نیز تا بهار سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد و زنجیره «کگهر» به زودی از معدن تا تولید فولاد کامل خواهد شد.

فاضل خاطرنشان کرد: این توسعه‌ها به شرکت کمک می‌کند تا در برابر نوسانات، تغییرات قیمتی و تکانه‌های انرژی مقاوم‌تر شود.

وی در پایان از تلاش‌های مدیرعامل و پرسنل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین و اقدامات مثبت ایشان در این مدت قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر همچنین به ماموریت‌های آینده شرکت شامل تغییر نام به صنعتی معدنی گهرزمین و تمرکز بر زنجیره فلزات غیرآهنی مانند مس اشاره کردند و فعالیت‌های اخیر در حوزه مس در سیستان را به عنوان بخشی از این برنامه مورد توجه قرار دادند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد