در پیام تبریک مدیر عامل فولاد اکسین به مناسبت روز کارمند مطرح شد:

کارمندان شرکت فولاد اکسین خوزستان مجاهدان عرصه خدمت و تلاش هستند

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عظیم الشان دولت، روز کارمند و هفته دولت را به همه کارمندان پرتلاش و متعهد این شرکت تبریک گفت.

کارمندان شرکت فولاد اکسین خوزستان مجاهدان عرصه خدمت و تلاش هستند
صفحه اقتصاد -

علی محمدی با صدور پیامی،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان جهادگر، پرتلاش و متعهد شرکت فولاد اکسین خوزستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارم شهریورماه به عنوان "روز کارمند" یادآور جلوه‌های زیبایی از تلاش و مجاهدت‌های بی وقفه زنان و مردان مومن و متعهدی است که زندگی خود را وقف و صرف خدمت به مردم می‌کنند. خدمتگزاری خالصانه و بی‌منت همه کارمندان نظام جمهوری اسلامی گواه تجلی اسلام ناب محمدی در وجود همه آنان است و از این رو در این روز فرخنده از انسان‌های شریف و پرتلاشی که گره گشایی از مشکلات مردم و کسب رضایت پروردگار متعال را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

در مسیر دستیابی به موفقیت و رسیدن به قله آنچه در شرکت فولاد اکسین خوزستان رقم خورده نیز به واسطه تلاش های بی وقفه و مجاهدانه کارمندان این مجموعه بوده است از این رو در روز کارمند دست پر مهر و تلاش تک تک شما عزیزان کارمند را به گرمی می فشارم و برای شما از درگاه خداوند متعال سلامتی و طول عمر پر عزت مسئلت می طلبم.

بی شک دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای ترسیم شده در شرکت فولاد اکسین خوزستان، در گرو حضور کارکنانی متعهد، خبره و کارآزموده‌ای است که به حق بزرگ‌ترین سرمایه ما بوده و هستند و به پشتوانه تخصص و توانمندی‌های شما در شرایط سخت و موانع دشوار، توانسته ایم مسیر حرکت شرکت را به‌ سمت تعالی و پیشرفت هموار سازیم و به موفقیت های بی شماری دست پیدا کنیم.

در پایان قدردان زحمات، خدمات و مجاهدت‌های بی وقفه و صادقانه همه همکاران پرتلاشم در شرکت فولاد اکسین خوزستان هستم و از پیشگاه خداوند متعال برای همه عزیزان آرزوی موفقیت، سربلندی و بهروزی دارم.

علی محمدی 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد