تمرکز شرکت فناوران ایمن گستر سدید بر روی فروش و برندینگ
شرکت تولید کننده گاوصندوقهای ضدسرقت و نسوز با برند سدید، در حال حاضر، بیشتر فعالیت های خود را بر روی فروش و برندینگ متمرکز کرده است.
مهندس تهرانی، مدیرعامل شرکت گاوصندوق سدید، در گفت و گو با خبرنگار صفحه اقتصاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت مالی گفتند: مساله برندینگ و فروش مهم ترین موضوع برای یک تولید کننده به شمار می رود. فروش به عنوان علم و تخصص بسیار مهم است و ما بر همین اساس دپارتمان فروش خود را توسعه داده ایم. مساله مارکتینگ و بازاریابی نه تنها هزینه محسوب نمی شود؛ بلکه نوعی سرمایه گذاری است و برای تولیدکنندگان بسیار اهمیت دارد.
وی با بیان آن که۴۰ مدل محصول در سبد کالایی گاوصندوق های سدید وجود دارد، بیان کردند که واحد تحقیق و توسعه شرکت همواره به دنبال طراحی صندوق های ویژه ای هستند و این اقدام تاکنون هم انجام گرفته است. همچنین تصریح کردند: به عنوان مثال، علاوه بر تولید گاوصندوق حرفه ای برای عموم مردم، یکسری از محصولات هم برای قشر دانشجو و دانش آموز تولید شده است تا اقشار مختلف مردم در هر شغل و سنی، بتوانند از گاو صندوق های ما استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت گاوصندوق سدید افزود: برای گاوصندوق های سدید استاندارد CE را از اروپا اخذ کردیم. محصولات سدید شاید نشان استاندارد ایران را نداشته باشد، اما از استاندارد بالایی برخوردار هستند. برخی افراد که به دنبال گاو صندوق نسوز هستند، ضد سرقت بودن هم برایشان اهمیت دارد. ما هم مقوله ضد سرقت و هم نسوز بودن را مدنظر قرار دادیم.
ایشان یادآور شدند: ما از پشم سنگ به عنوان عایق حرارتی در محصولات خود استفاده کرده و بهترین چگالی و بهترین ضخامت را برای عایق کاری گاو صندوق در نظر گرفتیم. ما استاندارد ایران را نداریم؛ ولی بهتر از آن را در تولید صندوق های سدید انجام دادیم.
در گاوصندوق های سدید کوچک ترین بتونه ای مشاهده نمی شود و برای همین از نظر زیبایی هم منحصفر بفرد است.
مهندس تهرانی یادآور شدند: در هر قسمت ساخت گاوصندوق باید یکسری پارامترها در نظر گرفته شود. ما برای افزایش استحکام گاو صندوق های سدید، ضخامت ورق های فولادی را بیشتر کردیم. این فاکتور و تمام موارد امنیتی، با استفاده از دانش خود نیروهای داخلی صورت گرفته و کاملا بومی است. گاو صندوق های سدید تمام فلزی است اما کوچک ترین جوشکاری بر روی آن قابل مشاهده نیست.
ایشان با اشاره به آن که حدود 35 تا 40 درصد سهم بازار را در اختیار داریم، گفتند: برای ما جذب بازار داخلی، اولویت بیشتری دارد. باید این برند در کل ایران جا بیفتد و پس از این که بازار داخلی اشباع شود، بعد در اندیشه صادرات محصول خواهیم افتاد.
سرعت تکنولوژی به گونه ای است که باید بهترین تصمیم را در هر لحظه گرفت و باید متناسب با آن کار را پیش برد. یکی از موفقیت های ما این بوده که ما شرایط خود را به سرعت با شرایط بازار وفق دادیم.
این موفقیت ماحصل کار شبانه روزی ما بوده و برای همین طی 7 سال گذشته به مراتب خوبی رسیدیم و امیدوارم طی سالیان آینده هم با رشد مطلوبی نسبت به توسعه، کار خود را ادامه بدیم تا رضایت گروه های ذینفع نظیر سهامداران شرکت، نیروها و به خصوص مشتریان را افزایش دهیم.
سایت گاوصندوق ضدسرقت و نسوز سدید: sadidsafe.com
مدیرعامل شرکت گاوصندوق نسوز همچنین گفتند: نوسانات ارزی بر روی فعالیت تولید ما تاثیرگذار است و ارزبری داریم که تغییر مداوم قیمت ارز مشکلاتی را برای تولید کننده به وجود می آورد که امیدواریم این مساله با تدبیر مسئولان برطرف گردد.
نظر شما