برای نخستین بار از ابتدای بهره‌برداری تاکنون برگزار شد؛

رویداد آموزشی و گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی گروه فولاد مبارکه

رویداد یک‌روزه آموزشی و گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی گروه فولاد مبارکه با عنوان «فولادآن»، روز سه‌شنبه ۲۳ مردادماه با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه برگزار شد.

رویداد آموزشی و گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی گروه فولاد مبارکه
صفحه اقتصاد -

در ابتدای این رویداد، دوره‌های آموزشی روندهای نو در روابط عمومی و تغییرات و نگرش‌های جدید در روابط عمومی، کارگاه آموزشی تفکر طراحی در قالب ۳۰ تیم ۶ نفره برگزار شد.

در ادامه این رویداد یک‌روزه، ۱۲ تن از مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، به اشتراک تجارب و ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و پس از آن نیز مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه مبحث بازخوانی و بازطراحی ارتباطات فولاد مبارکه را با عنوان «فولادپرایم» ارائه کرد.

در پایان محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان مهمان ویژه به‌همراه معاون فروش و بازاریابی، اقتصادی و مالی و جمعی از مدیران و مشاوران خود در این برنامه حضور پیدا کرد و با تاکید بر ضرورت روایت صحیح، سریع و شفاف گفت: همواره بهترین روایت، اولین روایت است و اگر ما خود را روایت نکنیم، دیگران ما را روایت خواهند کرد؛ روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم‌گیری است که وظیفه آن ایجاد روابط و منافع بین سازمان‌ها و عموم مردم براساس ارائه اطلاعات از طریق روش‌های ارتباطی قابل اعتماد و اخلاقی است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد