هامکس، نمایشگاهی برای عرضه آخرین دستاوردهای صنعت لوازم خانگی

یست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳) در مساحتی بالغ‌بر ۲۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۳۰۰ خارجی و داخلی در گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) دایر خواهد شد.

هامکس، نمایشگاهی برای عرضه آخرین دستاوردهای صنعت لوازم خانگی
صفحه اقتصاد -

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران، باهدف به نمایش گذاشتن آخرین اختراعات و دستاوردهای صنعت لوازم خانگی در زمینه‌های مختلفی چون صرفه‌جویی در مصرف انرژی، هوشمندسازی لوازم خانگی و طراحی‌های زیبا برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هامکس ۱۴۰۳ در حالی با شعار «برای مردم، برای ایران» ۱۹ تا ۲۲ مرداد کار خود را آغاز خواهد کرد که مقرر شده است در خلال این نمایشگاه از رویدادهای جانبی همچون  محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه رونمایی شود.

نمایشگاه هامکس با سابقه‌ای چندین دهه، از جمله رویدادهای کلیدی در تقویم صنعت لوازم خانگی است. این نمایشگاه با هدف ارتقاء سطح دانش و تکنولوژی در این حوزه و تسهیل ارتباطات تجاری میان تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان آغاز به کار خواهد کرد. امروزه، هامکس به عنوان یک پلتفرم بی‌نظیر برای معرفی جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های روز دنیا شناخته می‌شود.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳) در مساحتی بالغ‌بر ۲۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۳۰۰ خارجی و داخلی در گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) دایر خواهد شد.

در همین رابطه فرشاد براتی، مجری برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد:  صنعت لوازم خانگی با اشتغال‌زایی ٣٠٠٠ نفری به‌صورت مستقیم و حدود یک میلیون نفر اشتغال‌زایی غیرمستقیم، دومین صنعت بزرگ و پیشران کشور و همچنین موتور پیشران‌ صنایع بالادستی نظیر پتروشیمی است که عامل موثر برای توانمندسازی اقتصاد بدون نفت، است.

وی ادامه داد: این صنعت ارزش افزوده ١۵ درصدی، گردش مالی سالانه حدود ۶.۵ میلیارد دلاری و سهم ارزش حدود ۸ درصدی از کل صادرات کشور، را ایجاد کرده است.

به گفته مجری برگزاری هامکس، برخلاف برخی شایعات مطرح شده مجوز برگزاری این نمایشگاه از سوی سازمان توسعه تجارت ایران صادر شده است.

 براتی با بیان اینکه هامکس ۱۴۰۳، در فضایی به وسعت بالغ بر ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، برگزار می‌شود، افزود: در این دوره میزبان گروه‌های کالایی لوازم خانگی بزرگ (حجیم)، لوازم خانگی کوچک، صوتی و تصویری، سرمایشی و گرمایشی، اجزا و قطعات و همچنین برودتی و تهویه در ۱۳ سالن خواهیم بود. همچنین دو رویداد محتوایی در خلال این نمایشگاه برگزار خواهد شد. ضمن اینکه شرکت‌ها آخرین محصولات خود را در قالب محصولات، خدمات و فرآیندها را رونمایی خواهند کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد